شهردار منطقه دو شیراز:

برگزاری مانور عملیات زمستانی در شهرداری منطقه 2 شیراز

22 آبان 1400 ساعت 16:47

گزارشگر : منیره خسروبیگ

شهردار منطقه دو شیراز در این زمینه گفت: در راستای دستیابی به شهری ایمن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.


به گزارش حافظ خبر، غلامرضا شهریاری با بیان این که اقدامات همه جانبه ای برای پیشگیری از بحران در سطح منطقه انجام شده، بیان کرد: عملیات لایروبی جداول و پاکسازی کانال ها در سطح منطقه از مدت ها پیش آغاز شده و در حال پایان است و به موازات آن پروژه های جدید لوله گزاری برای هدایت آب های سطحی هم انجام پذیرفته است.
وی در ادامه افزود: باید در نظر داشت که حادثه خبر نمی کند و علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد. به همین دلیل شهرداری منطقه 2 به استناد ماده یک قانون پیشگیری و مقابله با خطرات سیل مانور عملیات زمستانی را در پارک مروارید برگزار کرد.
این مقام عالی شهرساز در ادامه ضمن بازدید از شرایط و امکانات موجود گفت: به یاری پروردگار درمنطقه 2 برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آمادگی داریم و در زمینه های پیشگیری و کاهش آسیب ها گام های موثری برداشته شده است.
شهریاری در پایان ابراز امیدواری کرد،افزود: با مشارکت شهروندان و همکاری آحاد جامعه بهتر از سال های قبل فصول سرد سال را سپری خواهیم کرد.
 مانور عملیاتی ماشین های سبک و سنگین و سایر امکانات موجود در منطقه برای برنامه ریزی در راستای ارایه خدمات مطلوب تر به شهروندان در فصل بارش برگزار شد.


کد مطلب: 24141

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24141/برگزاری-مانور-عملیات-زمستانی-شهرداری-منطقه-2-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir