سرهنگ غلامرضا توکل:

سپاه در راستای کادرسازی تراز انقلاب در کنار دانشگاه ایستاده است

23 آبان 1400 ساعت 6:01

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: سپاه در کنار دانشگاه به‌منظور همکاری و کادرسازی تراز انقلاب برای سپردن مسئولیت‌های آینده نظام ایستاده و آماده هرگونه همکاری و تعامل با دانشگاه است.


به گزارش حافظ خبر؛ غلامرضا توکل در نشستی که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، معاونان فرهنگی هنری و علمی پژوهشی سپاه ناحیه کازرون، رئیس بسیج دانشجویی و رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به‌ویژه عصاره همه شهدا شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: عزت امروز کشور به دلیل رشادت‌ها شهداست و وام‌دار همه ایثارگران هستیم و همه وظیفه داریم پرچمدار دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم.
وی ادامه داد: اگر امروز ناو هواپیمابر رژیم سلطه‌گر و مدعی آمریکا مقابل قایق‌های تندرو نیروهای اندک سپاه تسلیم می‌شود، نتیجه پایداری و عملکرد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه کازرون از دو مولود انقلاب یعنی دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه یاد کرد و افزود: سپاه در کنار دانشگاه به‌منظور همکاری و کادرسازی تراز انقلاب برای سپردن مسئولیت‌های آینده نظام ایستاده و آماده هرگونه همکاری و تعامل با دانشگاه است.
توکل از موفقیت‌های اخیر فرهنگی دانشگاه آزاد کازرون در کشور یاد کرد و این دستاورد مهم را افتخاری بزرگ برای شهرستان دانست.

آمادگی دانشگاه آزاد کازرون برای پیشرفت‌های بیشترفرهنگی به‌همراه بسیج و سپاه
امیر قائدی، رئیس دانشگاه آزاد کازرون هم در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور فرمانده سپاه شهرستان، این واحد دانشگاهی را برای پیشرفت‌های بیشتر فرهنگی به‌همراهی بسیج و سپاه آماده دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد کازرون در راستای فرمایش رهبری درباره فرهنگ، آمادگی دارد تا در کنار سپاه و بسیج برای شکوفایی و اعتلای سطح فرهنگی دانشجویان و شهرستان بزرگ کازرون تلاش کند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر عارف، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌های پیش روی این واحد دانشگاهی برای استادان، دانشجویان، کارکنان و مجموعه شهرستان ارائه کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
در پایان این نشست فرمانده سپاه کازرون از معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون به‌دلیل فعالیت‌های چشمگیر و کسب مقام برتر فرهنگی بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور قدردانی و به‌عنوان یادبود لوح سپاس به وی اهدا کرد.
 


کد مطلب: 24150

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24150/سپاه-راستای-کادرسازی-تراز-انقلاب-کنار-دانشگاه-ایستاده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir