رئیس دانشگاه زند شیراز:

کسب عناوین مختلف تیم تنیس زند در مسابقات پاراتنیس روی میز بزرگسالان باشگاه های کشور

25 آبان 1400 ساعت 10:17

گزارشگر : منیره خسروبیگ

سید ابراهیم حسینی گفت: در این مسابقات 7 ورزشکار جانباز و معلول  به همراه سرپرست و مربی این تیم را همراهی کردند. 


به گزارش حافظ خبر، سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه زندشیراز گفت: تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین که با حمایت موسسه آموزش عالی زند شیراز به مسابقات پاراتنیس روی میز بزرگسالان باشگاه های کشور و دور اول مسابقات قهرمانی تور ایرانی پارا بزرگسالان اعزام شدند در مسابقات انفرادی و گروهی صاحب عناوین مختلفی در این مسابقات کشوری شدند و در این مسابقات 7 ورزشکار جانباز و معلول  به همراه سرپرست و مربی این تیم را همراهی کردند. 

دور اول مسابقات قهرمانی تور ایرانی پارا بزرگسالان آقایان ایران (1400) "بزرگداشت شهید حسین فرزانه ملی پوش اسبق تیم ملی پاراتنیس روی میز " به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی شهید هرندی این شهر از 20 الی 23 آبان برگزار شد. در این دوره 29 تیم از سراسر کشور به مسابقه پرداختند.

تیم تنیس معلولین و جانبازان زند شیراز در این مسابقات موفق به کسب مقام سوم تیمی و دو مدال برنز توسط آقای سید کاظم برونجانی در کلاس دو و آقای مصطفی رئیسی در کلاس سه در مسابقات انفرادی شدند.


کد مطلب: 24184

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24184/کسب-عناوین-مختلف-تیم-تنیس-زند-مسابقات-پاراتنیس-روی-میز-بزرگسالان-باشگاه-های-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir