۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

تعامل با دستگاههای اجرایی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را آسان تر میکند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷
عضو شورای شهر شیراز امروز سه شنبه ۲۵آبان در نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس فارس با بیان اینکه کمیته اجتماعی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل شده است ،گفت :آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی در حوزه پیشگیری و مسایل تربیتی موفق شود و باید همه دستگاه‌های اجرایی با سیستم تعلیم و تربیت همکاری کند.
تعامل با دستگاههای اجرایی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را آسان تر میکند
به گزارش حافظ خبر، سیده مریم حسینی با یاد آوری این مطلب که آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم ،تاکید کرد: طرح‌های پیشگیرانه‌ای مثل نماد و یاریگران زندگی که در آموزش و پرورش فارس انجام می ‌شود باید محور فعالیت‌ها و برنامه‌های ما در سطح شهر باشد.
 
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد : باید در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی محتواهای کاربردی تولید کنیم و تمام کارهای عمرانی ما باید دارای یک پیوست فرهنگی باشد.
 
حسینی با بیان به اینکه برای کارمندان و اصناف مختلف به صورت هفتگی کارگاه‌های تخصصی آموزشی برگزار کنیم ،عنوان کرد :به دنبال ارائه طرح‌های تخصصی از سوی آموزش و پرورش برای اجرا در سطح شهر هستیم.
 
وی عنوان کرد: در دوران پسا کرونا با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم خواهیم کرد و باید برنامه ریزی‌های لازم را در خصوص پیشگیری از این معضلات انجام دهیم. 
 
این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: معتقدیم بهترین مکان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش است و ما باید توجه خود را به این حوزه معطوف کنیم.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما