سرپرست فرمانداری شهرستان کازرون:

مدیران خوشنام و مدیران کم کار ، در شورای اداری و خطبه های نماز جمعه معرفی می شوند

27 آبان 1400 ساعت 16:38

سرپرست فرمانداری شهرستان کازرون در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بنا داریم مدیران وظیفه شناس و مسئولیت پذیر، همچنین مدیران کم کار را – پس از یکی دوبار تذکر- در شورای اداری و خطبه‌های نماز جمعه به مردم معرفی کنیم.


به گزارش حافظ خبر؛ امیرحسین مرادی زادگان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولین اداری، نظامی و انتظامی در سالن شهید عسکری برگزار شد، ضمن تاکید بر خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم اظهار داشت: شهرستان کازرون از پتانیسل های بسیار خوبی برخوردار است و نیروهای انسانی پرتوان، متخصص و متعهد بسیاری دارد. من به عنوان فرزند این شهرستان با تمامی امکانات، کمبودها، مسایل و مشکلات این دیار آشنایی دارم و امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی مسئولین، بتوانیم گامهای مثبتی در زمینه خدمات رسانی بهتر و بیشتر در شهرستان برداریم.
وی افزود: روحانیون معزز، شورای تأمین شهرستان، حوزه قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین متعهد ادارات و نهادها همگی دست در دست هم جهت مرتفع نمودن مشکلات شهرستان و فراهم نمودن امکانات توسعه شهرستان اقدام نمایند تا بتوانیم شاهد شکوفایی کازرون باشیم.
مرادی زادگان با تأکید بر اینکه مسئولین با پذیرش مسئولیت، در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستند گفت: اگر در انجام مسئولیتهای خود کوتاهی کنیم در برابر خداوند و خون شهدا شرمنده خواهیم بود.
او ضمن توصیه  مسئولین به پرهیز از حاشیه سازی بیان کرد: مردم حق دارند با مسئولین ارتباط نزدیک داشته باشند، چرا که مسئولین از جنس مردم و برای مردم هستند و باید در میان مردم حضور داشته باشند تا بتوانند مسایل و مشکلات را بیشتر و بهتر درک کنند و درصدد رفع آنها باشند.
سرپرست فرمانداری کازرون تصریح کرد: از مسئولین تقاضا دارم کار ارباب رجوع را به فردا موکول نکنند و چنانچه مدیری به دلیل حضور در جلسات اداری در اداره حضور ندارد، معاون و کارشناسان آن اداره در انجام امور مردم کوتاهی نکند.
وی ادامه داد: خودتان را به جای ارباب رجوع بگذارید، موقعیت آنان را درک کنید و از کاغذ بازی و  معطل نمودن مردم خودداری کنید.
مرادی زادگان گفت: بنا داریم مدیران وظیفه شناس و مسئولیت پذیر، همچنین مدیران کم کار را – پس از یکی دوبار تذکر-  در شورای اداری و خطبه های نماز جمعه به مردم معرفی کنیم.
او تأکید کرد: متاسفانه برخی ادارات، کم کاری هایی دارند و از این پس مأموریت و مرخصی مدیران ادارات، همچنین بازدیدهای مدیرکل و کارشناسان ادارات مختلف، باید با هماهنگی فرمانداری باشد.
وی درخصوص عدم استفاده اختصاصی از خودروهای اداری گفت: اگر در ساعات غیراداری، خودرویی با پلاک اداری در حاشیه خیابان پارک شده، چنانچه در حال مأموریت است باید راننده اداره در خودرو حضور داشته باشد. در غیر این صورت خودروی اداری در ساعات غیر  اداری باید در پارکینگ اداره پارک شود.
سرپرست فرمانداری کازرون با تقدیر از بخشداران که با وجود کمبود امکانات در حال خدمات رسانی هستند افزود: در نظر داریم جلسات شورای اداری را با حضور ائمه جمعه، فرمانده انتظامی، روسای دادگاه ها و مسئولین شهرستان در سطح بخش ها برگزار نماییم.
شایان ذکر است در این آیین با اعطای حکم مسئولیت توسط سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، امیرحسین مرادی زادگان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به مدت یک سال به عنوان فرمانده پایگاه فرمانداری منصوب شد.


کد مطلب: 24209

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24209/مدیران-خوشنام-کم-کار-شورای-اداری-خطبه-های-نماز-جمعه-معرفی-می-شوند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir