۰
plusresetminus
فرمانده سپاه بقیه الله (عج):

احساس مسئولیت نسبت به جامعه مهم ترین تفکر بسیج

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز امروز یکشنبه ۳۰آبان در جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک به مناسبت هفته بسیج ،گفت :پایه اصلی تفکر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به جامعه و انقلاب است .
احساس مسئولیت نسبت به جامعه مهم ترین تفکر بسیج
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ مجید علیپور همچنین با بیان به اینکه تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز ماست ،افزود :بزرگترین افتخار مجموعه بسیج این است که امام(ره) آرزو کردند که با آنها محشور شوند.
 
وی با یاد آوری این مطلب که احساس مسئولیت بدون بصیرت، فرد را دچار گمراهی و خطا می‌کند ، عنوان کرد : بصیرت شرط تفکر بسیجی و احساس مسئولیت است.
 
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در ادامه سخنان خود ضمن اینکه امروز بسیج باید طرح ها و عملکرد های قابل تقدیری در سطح جامعه داشته باشد ،اضافه کرد : بسیج باید حرف های تخصصی و مختلفی در تمامی عرصه ها برای گفتن داشته باشد .
 
علی‌پور از اهدافی که بسیج دنبال می‌کند سخن گفت و اطهار کرد: در عرصه فرهنگی با ایجاد هسته‌های مردمی و فعالیت‌های گسترده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دنبال می‌شود.
 
وی با اشاره به افزایش سطح سواد رسانه ای ادامه داد: در عرصه فضای مجازی افزایش سطح سواد رسانه ای ، رفع شبهات و تهیه و تولید مطالب مفید و انتشار در فضای مجازی یک ضرورت است و در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز عنوان کرد: در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی نیز با ایجاد ساختار و برنامه‌های متعدد به دنبال ایجاد امنیت پایدار مردمی و ساختار رزمی بسیجی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در جامعه هستیم و تلاش داریم از طریق مردم این امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
 
علی‌پور همچنین از تربیت ۸میلیون جوان انقلابی پای کار خبر داد و خاطرنشان کرد: در عرصه سازندگی نیز با ایجاد گروههای جهادی، کمک به مردم از طریق استفاده از ظرفیتهای مردمی و ایجاد حلقه‌های واسط را دنبال کرده و نگاهمان در فعالیت‌های اجتماعی به سمت تعالی فرد و خانواده و پرداختن به آسیب‌های حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و ...است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما