۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

قتل خانوادگی در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پليس فارس قاتلي كه بامداد امروز 5 نفر را به قتل و دو نفر را گروگان گرفته بود به هلاكت رسيد.
قتل خانوادگی در شیراز
به گزارش حافظ خبر، سردار رهام‌بخش حبيبي بيان كرد: حوالي ساعت يك بامداد اولين روز از آذرماه از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يك فقره درگيري منجر به قتل 5 نفر حدودا 35 الي 60 ساله در خيابان "عدل" شيراز به ماموران پليس اعلام و سريعا براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند قاتل كه داماد خانواده بوده با اسلحه كلاش 5 نفر از بستگان درجه يك همسرش (2 نفر برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر خانم خودش) را كشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولين سريعا متواري شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان كرد: از همان لحظات اوليه ماموران پليس اقدامات خود را براي شناسايي و دستگيري شروع و با تحقيقات فني و تخصصي محل اختفا قاتل را در همان حوالي شناسايي كردند.
سردار حبيبي تصريح كرد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند كه قاتل به محض مشاهده پليس با اسلحه كلاش اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كرد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه پس از حدود يك ساعت درگيري، قاتل بدون توجه به دستور پليس همچنان اقدام به تيراندازي مي‌كرد، عنوان داشت: ماموران انتظامي در درگيري متقابل موفق شدند هر دو گروگان را به صورت صحيح و سالم آزاد و قاتل 55 ساله را به هلاكت برسانند.
وي با اشاره به اينكه علت اصلي درگيري برابر بررسي‌هاي اوليه پليس اختلاف مالي بر سر ارث و ميراث بوده است، عنوان داشت: امنيت كنوني استان فارس به سادگي به دست نيامده كه با حركات سوء عده‌اي از مخلان نظم و امنيت خدشه‌دار شود؛ بنابراين به مردم اطمينان مي‌دهيم با تمام توان حافظ امنيت و نظم و آرامش آنان هستيم.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما