کمیته امداد امام خمینی فارس:

کمک ۱۸۰میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری فارس

2 آذر 1400 ساعت 17:25

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در ۸ ماهه امسال خیران ۱۸۰ میلیارد تومان به صورت نقد، کالا و خدمات رایگان درمانی، آموزشی و مشاوره به مراکز نیکوکاری استان کمک کردند.


به گزارش حافظ خبر، محمد بذرافشان سه‌شنبه دوم آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری، امر شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان را تسریع و تسهیل می‌بخشد، گفت: در این مراکز از ظرفیت مردم و خیران در راستای کمک به افراد واجد شرایط استفاده می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۴۰۷ مرکز نیکوکاری فعال و دارای مجوز در استان فارس فعالیت می‌کنند، افزود: از این تعداد، ۳۱۸ مرکز به صورت محله مبنا و ۸۹ مرکز به صورت تخصصی در زمینه‌های کارآفرینی، فرهنگی، زکات و صنوف فعالیت می‌کنند.
 
بذرافشان اظهار کرد: در ۸ ماهه امسال خیران و نیکوکاران مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری استان به صورت نقد، کالا و خدمات رایگان کمک کردند. از این میزان ۳۹ میلیارد تومان به صورت نقد و مابقی به صورت کالا و خدمات رایگان به نیازمندان ارایه شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطرنشان کرد: خدمات رایگان مراکز نیکوکاری شامل خدمات درمانی، آموزشی، مشاوره و ... می‌شود.


کد مطلب: 24247

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24247/کمک-۱۸۰میلیارد-تومانی-خیرین-مراکز-نیکوکاری-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir