دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

تلاش می شود با بهره مندی از تجارب مثبت انگیزه جامعه علمی را تقویت کنیم

2 آذر 1400 ساعت 17:35

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به برنامه های پیش روی این معاونت، از تلاش برای تقویت انگیزه در جامعه علمی مجموعه وزارت بهداشت خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، دکتر ابوالفضل باقری نژاد در این آئین با گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای مجموعه سلامت را گرامی داشت.
 
وی شیراز را شهر علم و شعر و ادب خواند و با خداقوت به دکتر «مهرزاد لطفی» به پاس خدمات بسیاری که در مجموعه سلامت داشت، از تلاش های او در مدیریت کرونا قدردانی کرد.
 
معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد دکتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز که از مدیران و بزرگان خوشنام مجموعه سلامت است، این تلاش ها را با همت، درایت و شایسته سالاری تداوم بخشد.
 
 باقری نژاد افزایش بهره وری و عدالت در آموزش را مهمترین محورهای فعالیت مجموعه آموزشی وزارت بهداشت خواند و افزود: در این زمینه تلاش می شود از اقدامات مثبت گذشته در عمل استفاده و در زمینه پیشرفت کشور به کار گرفته شود.
 
وی با تلاش برای پیاده سازی برنامه های عملیاتی در این زمینه، از پیگیری اولویت های اعضای هیات علمی به ویژه در زمینه اصلاح نظام پرداخت خبر داد که در راس امور قرار گرفته و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال، به نتایجی در این زمینه دست پیدا کنیم.
 
این مقام مسوول در وزارت بهداشت، هدف غایی از این تلاش ها را انگیزه بخشیدن به جامعه دانشگاهی و به ویژه اعضای هیات علمی برای تقویت امر آموزش در حوزه پزشکی کشور خواند.
 
آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز، دوم آذر و دکتر «ابوالفضل باقری نژاد» معاون آموزشی وزارت بهداشت، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.


کد مطلب: 24248

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24248/تلاش-می-شود-بهره-مندی-تجارب-مثبت-انگیزه-جامعه-علمی-تقویت-کنیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir