شهرداری منطقه دو شیراز:

رفتار بسیجیان برگرفته از رفتار ائمه است

عملکرد بسیجیان یک الگوی جهانی

6 آذر 1400 ساعت 16:05

گزارشگر : منیره خسروبیگ

نصیری، نماینده و عضو ناظر در شهرداری منطقه دو شیراز، غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه دو شیراز به همراه مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز از پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان بازدید و ضمن تشکر از زحمات بسیجیان این پایگاه، با اهدای لوح از آنان تقدیر کردند.


به گزارش حافظ خبر، عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیرازاظهار کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که برای موفقیت و نتیجه گیری در کارها باید با مشارکت همگان  اقدام به عمل نماید، و این بدین معنا است که کاری را که بسیج بیش از چهل سال سرلوحه کار خود قرار داده و به صورت مداوم انجام می دهد مدل و الگوی موفق است.
مهدی نصیری با بیان اینکه رفتار بسیجیان رفتاری جهادی همراه با از خودگذشتگی است، گفت: شهید چمران یک نمونه موفق بسیجی است که در یک زمان اولویت اولش درس خواندن و ارتقای دانش خویش بود و بعد احساس کرد که هم اکنون کشور نیاز به سرباز و بسیجی حاضر در جبهه دارد بنابراین با پوشیدن لباس رزم عازم جبهه های جنگ حق علیه باطل شد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد بنابراین زندگی شهید چمران باید الگویی کامل از یک بسیجی دانست.
وی افزود: رفتار بسیجیان برگرفته از رفتار ائمه است، ائمه نیز در زمان های مختلف بنا بر حسب شرایط جهاد می‌کردند گاهی این جهاد زمینه علمی داشت و گاهی جهاد در میدان نبرد بوده است و در آخر همه تلاش هایشان رسیدن به درجه رفیع شهادت بوده است نمونه دیگری از بسیجی موفق شهید شهریاری است که در بحث علمی تلاش کرد که پس از مبارزات فراوان به شهادت رسید.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و همکاری های شهریاری شهردار منطقه دو با بسیجیان تصریح کرد: دکتر شهریاری همواره در کنار نیروهای بسیجی بوده و همیشه یار و یاور ما در همه زمینه ها بوده است که جای تقدیر دارد.
مجید علیپور با بیان اینکه بسیج تامین کننده امنیت و خدمتگزار مردم است، افزود: پایگاههای بسیج شیراز به ویژه پایگاه شهید سجادیان عملکرد موفق و موثری داشته است و با تلاش و اخلاص بیش از دو دهه پایگاه نمونه کشوری شناخته می شود.
وی افزود: بسیجیان همواره در تمام صحنه ها حضور و آماده جانفشانی و شهادت هستند بنابراین قدردانی از آنان را وظیفه خود می دانم.
غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه دو شیراز نیز عنوان کرد: تفکر و نگاه بسیجی جامعیت دارد و به دلیل جانفشانی ها و رشادت های بسیجیان همواره در عرصه های داخلی و خارجی موفق بوده است.
وی با بیان اینکه منش و رفتار بسیجیان بر مبنای احترام و ادب است، افزود: بسیج یعنی اخلاق و مردم داری و احترام به حق و حقوق دیگران، که در این راستا همواره شاهد رفتار های از خودگذشتگی بسیجیان در حوادث مختلف بوده ایم.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه مجموعه شهرداری متعلق به بسیجیان است، گفت: درب مجموعه شهرداری منطقه دو بروی همه بسیجیان که حافظ جان و مال مردم هستند همیشه باز است.
وی همچنین از مساجد به عنوان پایگاه های مردمی یاد و اظهار کرد: با تکمیل فضاهای موجود مساجد و استفاده از ظرفیت های موجود آنان می توانیم از آنان بهره وری فرهنگی داشته باشیم و با این کار در بودجه شهرداری که متعلق به مردم است نیز صرفه جویی کرده ایم.
در پایان این مراسم ازبیش از۶۰ بسیجی وکسبه نمونه خیابان شیشه گر با اهدا لوح وشاخه گل تقدیر به عمل آمد.


کد مطلب: 24273

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24273/رفتار-بسیجیان-برگرفته-ائمه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir