رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز:

آغاز ساخت سریال شاهچراغ (ع) در سال ۱۴۰۱

8 آذر 1400 ساعت 15:23

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه تولید سریال حضرت احمد بن موسی(ع) سال آینده در شیراز کلید می‌خورد، گفت: ساخت این سریال اقدام فاخری است که می‌تواند در توسعه گردشگری مذهبی این کلانشهر مؤثر باشد.


به گزارش حافظ خبر، رضا محمدیان، گفت: بر اساس مصوبه شورا، شهرداری شیراز مکلف شد برای اجرایی‌شدن ابلاغیه شورا در سال ۹۵ مبنی بر ساخت سریال حضرت احمد بن موسی(ع)، پیگیری، مذاکره و در نهایت عقد تفاهم‌نامه‌های اجرایی لازم را با شبکه‌های مختلف صدا و سیما، سازمان رسانه‌ای اوج و سایر موسسات فرهنگی و هنری با جذب همکاری تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع)، بخش خصوصی، خیرین و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر تا پایان امسال اقدام کند.
 
محمدیان اضافه کرد: شهرداری همچنین مکلف شد ردیف اعتباری لازم در این خصوص را در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی کند تا ساخت این سریال در سال آینده کلید زده شود.
 
رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز با اشاره به شخصیت والای حضرت احمد بن موسی(ع) به عنوان امین ولایت، تصریح کرد: ساخت این سریال یک اقدام فاخری است که می‌تواند در معرفی بهتر شهر شیراز هم در عرصه کشور و هم در کشورهای مجاور و هم در توسعه گردشگری مذهبی مؤثر باشد و برگ افتخاری نیز برای شورای ششم تلقی شود.
 
محمدیان عنوان کرد: این اقدام به طور قطع باعث تحقق آرزوی دیرینه مردم شریف شهر شیراز در راستای ساخت این سریال می‌شود و همچنین می‌تواند اثر فرهنگی ماندگاری بنام حضرت احمد بن موسی(ع) و شهر شیراز رقم بزند.


کد مطلب: 24288

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24288/آغاز-ساخت-سریال-شاهچراغ-ع-سال-۱۴۰۱

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir