مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد:

ضرورت حضور دانشجویان بسیجی در مسائل عمومی کشور

11 آذر 1400 ساعت 18:53

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر حضور فیزیکی و فکری دانشجویان بسیجی در مسائل عمومی کشور تاکید کرد. 


به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز و همچنین تجلیل از دانشجویان بسیجی این دانشگاه اظهار داشت: زمینه های تربیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حهادعلمی از عرصه ها و موضوعات نقش آفرینی برای دانشجویان بسیجی است.

وی، شناخت و حل مسائل، مطالبه گری از مسئولان، حضور در رسانه و ارائه تحلیل، بازکردن راه مسئولان به دانشگاه، ترویج سبک کار علمی، ورود به میدان های اجرا و ایجاد فضای مباحثه علمی در دانشگاه را از قالب های نقش آفرینی برشمرد و افزود: حضور فیزیکی و فکری در مسائل عمومی کشور از سوی مجموعه بسیج دانشجویی لازم است.

یوسفی اضافه کرد: بسیج دانشجویی به عنوان مجموعه گسترده و قوی در زمینه تصمیم سازی و عامل اثرگذار در عرصه اجتماعی، ظرفیت بالقوه و بالفعل مناسبی دارد.

وی در ادامه بر توسعه و تعمیق روحیه تعاون، مشارکت، همیاری، فعالیت گروهی، مسئولیت پذیری ایجاد توانایی مهارتی در دانشجویان بسیجی برای بکارگیری در عرصه ها تاکید کرد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار، مرتضی کارگر به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز معرفی و از زحمات حسین عبدالهی پور تقدیر و تشکر شد.

 


کد مطلب: 24297

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24297/ضرورت-حضور-دانشجویان-بسیجی-مسائل-عمومی-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir