۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

یکی از اهداف مهم شورا عدالت در پروژه های عمرانی است

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷
رئیس شورای شهر شیراز خواستار عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی شد و گفت: این رویه که در یک منطقه از شهر پوشش سنگفرش ایجاد شود و در برخی از محدوده‌های محروم پوشش آسفالت حداقلی هم وجود نداشته باشد، قابل قبول نیست.
یکی از اهداف مهم شورا عدالت در پروژه های عمرانی است
به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری شنبه ۱۳ آذر در حاشیه برپایی نخستین میز خدمت محله محور شورای شهر شیراز که با حضور اعضای شورا و سازمان‌های خدمات رسان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مسئولین باید خدمت‌رسانی و ارتباط مسقیم با مردم را تقویت کنند.
 
او با اشاره به اینکه در اولین گام از راه‌اندازی میز خدمت با فراز و نشیب‌هایی روبرو شدیم، اظهار کرد: این اولین میز خدمت شورای اسلامی شهر شیراز است که با حضور جمع کثیری از مسئولان مرتبط راه‌اندازی شده است. بنا بر تکلیفی که قانون برای مسئولان مشخص کرده همه ما ملزم به خدمترسانی به جامعه هستیم و امیدواریم در مراحل بعد این چالش ها برطرف شود.
 
رئیس شورای شهر شیراز با تقدیر از مسئولانی که در این میز خدمت حضور داشتند، عنوان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها کارمندان جز خود را به میز خدمت مردمی فرستادند. در حالی که در این قرار گاه عملیاتی قرار است که مسایل و مشکل مردم پیگیری و حل شود.
 
طاهری در ادامه تصریح کرد: در این میز خدمت مردم در دو زمینه دغدغه‌های خود را مطرح کردند. در وهله اول به بیان دغدغه‌های شخصی خود پرداختند و پس از آن دل مشغولی‌های کلی را اظهار داشتند. برای مثال مشکلاتی نظیر آسفالت، فاضلاب و خطرات کمربندی از دغدغه‌های عمومی مردم است و باید مسئولان ذیریط پاسخگوی مردم باشند.
 
وی با تاکید بر خدمت‌رسانی متوازن به همه اهالی کلانشهر شیراز، عنوان کرد: شهروندی که در این محدوده ساکن است از جنس شهروندان درجه ۲ نیست که خدمت رسانی به آن در مراتب کم اهمیت قرار گیرد.
 
رئیس شورای شهر شیراز خواستار عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی شد و گفت: این رویه که در یک منطقه از شهر پوشش سنگفرش ایجاد شود و در برخی از محدوده‌های محروم پوشش اسفالت حداقلی هم وچود نداشته باشد قابل قبول نیست.
 
طاهری در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی دیگر از دستارودهای این میز خدمت احداث و ساماندهی خطوط فاضلاب است که بخشی از آن در سال جاری و ادامه ان در سال ۱۴۰۱ به سرانجام خواهد رسید. یکی از دستاوردهای یگر این جلسه مربوط به احداث خط گاز برای کارخانه نشاسته سازی است که سهم عمده‌ای در الودگی محیط زیستی دارد. در این زمینه شهرداری و شرکت گاز به تعهدات خود اعلام پایبندی کردند.
 
وی خواستار حضور جدی همه مسئولان ذیربط در میزهای خدمت شد و عنوان کرد: امیدواریم جامعه مسئولان برای خدمت‌رسانی در قالب میزهای خدمت همت مضاعفی نشان دهند و ارتباط بی واسطه میان مردم و مسئولان کارساز واقع شده و با هم افزایی مشکلات این منطقه را حل کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین اظهار کرد: منطقه ۹ از نواحی گسترده شیراز است و مشکلات مردم در هر محله متفاوت است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد. در همین راستا هر ماه در یک منطقه از کلانهشر شیراز میز خدمت برگزار خواهد شد و رفته رفته به محلات برای شنیدن درد ودل‌های مردمی خواهیم رفت.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما