۰
plusresetminus
شهرداری شیراز:

انتصابات جدید در شهرداری شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
شهردار شیراز با صدور احکامی جداگانه سرپرستان شهرداری منطقه یک، شهرداری منطقه چهار، شهرداری منطقه یازده، سازمان حمل و نقل ریلی و اداره کل برنامه و بودجه شهرداری شیراز را منصوب کرد.
انتصابات جدید در شهرداری شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید احسان اصنافی با صدور احکامی جداگانه عبدالصالح رستم زاده را به سمت سرپرست شهرداری منطقه یک، حسام الدین اسدزاده را به سمت سرپرست شهرداری منطقه چهار و شهرام سبزیان‌فرد را به سمت سرپرست شهرداری منطقه یازده شیراز منصوب کرد.
 
در حکم صادره از سوی شهردار شیراز بر مواردی همچون نظارت بر امور مالی و وصول درآمد، امور مربوط به خدمات شهری، ایجاد و نگهداری فضاهای سبز و پارک های منطقه، امور عمرانی، فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی و … تاکید شده است.
همچنین شهردار شیراز با صدور حکمی امیر یقطین را به سمت سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز منصوب کرد.
 
در حکم سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز بر مواردی همچون مدیریت و نظارت بر جابجایی ایمن، کارا، راحت و سریع مسافران خطوط ریلی، مدیریت ساخت، توسعه، راه اندازی و بهره برداری از شبکه خطوط ریلی درون شهری و … تاکید شده است.
پیش از این حسن مرادی رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز بود. حسن مرادی نیز با حکمی از سوی شهردار شیراز پیگیری و راه اندازی شرکت بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی را انجام می دهد.
 
همچنین اصنافی در حکمی دیگر علی محمدبهزادفر را به سمت سرپرست اداره کل برنامه و بودجه شهرداری شیراز منصوب کرد.
در حکم صادره از سوی شهردار شیراز بر مواردی همچون نظارت بر تهیه و تدوین برنامه های کلان و راهبردی، میان مدت و عملیاتی، نظارت و ارزیابی مستمر و تحلیل و مرور برنامه و بودجه و … تاکید شده است. پیش از این امید گشتاسبی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری شیراز بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما