۱
plusresetminus
سازمان صمت:

بررسی مشکلات و موانع تولید در شرکت جهان سرام اقلید و کارخانه قطعات پیش ساخته ساختمان پارس رویان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۱
در بازدید استاندار فارس، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و هیات همراه در سفر شهرستانی به اقلید، مشکلات و موانع تولید در شرکت جهان سرام اقلید و کارخانه قطعات پیش ساخته ساختمان پارس رویان بررسی شد.
بررسی مشکلات و موانع تولید در شرکت جهان سرام اقلید و کارخانه قطعات پیش ساخته ساختمان پارس رویان
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس با تاکید بر اینکه حل مشکلات با تدابیر مجلس محترم، وزارت و استانداری انجام  خواهد شد، مطرح کرد: قطعا از ظرفیت صنایع تعطیل شده و یا اینکه ظرفیت آن کاهش یافته است، هرگونه حمایت و اقدامی که لازم باشد، انجام می‌گیرد.

وی گفت: در راستای ایجاد و احداث طرح کارخانه تولید کاشی جهان سرام شهرستان اقلید نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم جهت راه‌اندازی این واحد تولیدی نیز تسهیل و کمک خواهد شد.

ایمانیه در بازدید از شرکت خانه سازی پارس رویان اظهار داشت: تولید قطعات پیش‌ساخته ساختمانی در تهیه خانه‌ها، اداره‌ها و ...مورد نیاز جدی است که در فعال‌سازی آن تلاش خواهیم کرد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بخشی از برنامه بازدید از کارخانه در حال احداث جهان‌سرام شهرستان اقلید از اشتغالزایی مناسب این واحد تولیدی پس از به بهره‌برداری رسیدن آن تاکید کرد و در این زمینه گفت: کارخانه جهان‌سرام اقلید که محصولات تولیدی کاشی ساختمانی را هدف قرار داده است تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با تکمیل و بهره‌برداری آن، ظرفیت اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه کاربرد محصولات تولیدی این کارخانه را در صنایع ساختمان‌سازی معرفی کرد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه ۶۷۰۰ میلیارد ریال بوده که با توجه به برخی از مشکلات مربوط به زمین در توسعه سطح اشتغال محدوده این طرح تولیدی نیز در تسریع فرآیند قانونی آن تسهیل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در بازدید کارخانه پارس رویان در راستای تسهیل در راه‌اندازی مجدد این واحد منحصربفرد در تولید قطعات پیشرفته ساختمان، اظهار داشت: این کارخانه یکی از چهار واحد تولیدی عظیم تولید قطعات پیش‌ساخته ساختمان در دنیا است که در صورت رفع موانع و مشکلات کارخانه در زمینه‌های بانکی، سرمایه در گردش، برونسپاری پروژه‌های دولتی و خصوصی، تأمین مواد اولیه و موارد مطرح دیگر، زمینه ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۷۰۰ فرصت شغلی به‌صورت غیرمستقیم فراهم می کند.
کد مطلب : ۲۴۳۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما