بانک مهر ایران:

افتتاح حساب سریع و آنلاین در بانک مهر ایران بدون مراجعه به شعبه

24 آذر 1400 ساعت 18:08

نحوه افتتاح حساب آنلاین با هدف طرح مانع زدایی از دریافت وام و تسهیلات با هدف پشتیبانی از تولید در بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت جدی پیگیری ، اجرا و اعلام شد.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران بهزاد شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با بیان به شعار سال گفت :در همین راستا طراحی سامانه افتتاح حساب آنلاین ، تشکیل پرونده تسهیلاتی و تسهیلات بدون ضامن از جمله شاخصه های بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت کاهش مشکلات و مراجعات مکرر مخاطبین به شعب بانک می باشد که قطعا نیاز به پشتیبانی اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات است .
 
وی افزود: این موضوع برگرفته از شعار سال می باشد و نشان از سرلوحه قراردادن این شعار در برنامه عملیاتی جهت کاهش و حذف موانع موجود و سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به مخاطبین بعنوان خط مشی بانک است.
 
بر اساس این گزارش افتتاح حساب آنلاین از طریق همراه بانک به شرح ذیل است :
«مهریران» نام جدید همراه بانک مهر ایران است که با هدف ارائه تمامی خدمات بانکی و پرداخت به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور در شعب، طراحی شده است.
 افتتاح حساب کاملا آنلاین، جدیدترین خدمت ارائه شده توسط بانک مهر ایران است که استفاده از آن، تنها از طریق نصب اپلیکیشن مهریران امکان‌پذیر است.
 «مهریران» دریچه جدیدی به سوی بانک‌داری آنلاین است که بدون شک با خدمات منحصر به فرد، شما را شگفت‌زده می‌کند.
در این روش ابتدا باید اپلیکیشن مهریران (همراه بانک مهر ایران) را دانلود و نصب کنید سپس با وارد کردن اطلاعات درخواستی حساب خود را افتتاح کنید.
 


کد مطلب: 24385

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24385/افتتاح-حساب-سریع-آنلاین-بانک-مهر-ایران-بدون-مراجعه-شعبه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir