فرمانده سپاه شهرستان کازرون :

رزمایش پیامبر اعظم17با موفقیت در شهرستان کازرون برگزار شد

29 آذر 1400 ساعت 18:19

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در رزمایش پیامبر اعظم (ص)17گردان های بیت المقدس بیان داشت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی صورت گرفته رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان کازرون در پنج نقطه با موفقیت انجام شد.


سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل افزود: گردان های بسیج در مدت48ساعت اردو با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با هدف تقویت آمادگی و حفظ انسجام بسیج، تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان، بالا بردن توان رزمی، داشتن آمادگی‌های جسمی و رزمی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن برگزار شد.
وی ادامه داد: رزمایش پیامبر اکرم(ص)17با حضور فعال مسئولان شهرستان کازرون  و با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر (س)در پنج نقطه بخش بالاده وفامور و بخش مرکزی،شهرستان کازرون و بخش کنارتخته وپادگان امام رضا(ع)انجام شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در این رزمایش دو روزه، تاکتیک مختلفی همچون دفاع از کوی و برزن در محدوده جغرافیایی،خود دفاع از مباحث ناامنی و شرارت‌ها، دفاع در برابر حملات بیگانگان و مقابله با سرقت‌ها در راستای مردمی کردن امنیت پایدار در سطح شهرستان مورد آزمایش قرار گرفت.
سرهنگ توکل تصریح داشت: در پاسبانی،پاسداری،نگهبانی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع همه جانبه از انقلاب پای کار ایستاده و هستیم.
فرماند ه سپاه ناحیه کازرون در پایان اضافه نمود: بسیج مسدوح و خستگی ناپذیر است و شب و روز نمی شناسد و الحمدالله در مدت عمر42ساله خود با عزت و اقتدار و با عمل ثابت نموده است و جا دارد سلام درود خدا را بسیجیان و بر پدران و مادران این جوانان تقدیم داشته باشیم
 


کد مطلب: 24414

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24414/رزمایش-پیامبر-اعظم17با-موفقیت-شهرستان-کازرون-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir