۰
plusresetminus
امام جمعه موقت شهرستان کازرون:

دشمنان طاقت دیدن شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را ندارند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۹
امام جمعه موقت شهرستان کازرون در جمع بسیجیان حاضر درعملیات پیامبر اعظم گفت: دشمنان طاقت دیدن شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
دشمنان طاقت دیدن شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را ندارند
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام  والمسلمین محمد جواد عزمی امام جمعه موقت شهر کازرون در رزمایش بیت المقدس شهرستان کازرون در جمع بسیجیان منطقه فامور و کوهمره بیان داشت:امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یک سطح بالایی در جهان قرار دارد.
وی افزود:دشمنان با ظرفیت منافقین داخلی و دشمنان خارجی از دور و نزدیک اقسام توطئه ها را علیه نظام جمهوری اسلامی به اجرا می گذارند ولی به پشتیبانی نظام که مردم می باشند این را به گور خواهند برد.
امام جمعه موقت شهرستان کازرون ادامه داد:شما بسیجیان پای مردم  و نظام هستید و ارزش نظام به پشتیبانی مردم می باشد چرا که از توصیه های امام علی (ع)به مالک اشتر نخاعی است که اگر یک نظام پشتیبان مردمی داشته باشد هیچ خطری آن نظان را تهدید نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه ها آفریدند ولی جایگاه و نقش مردمی بسیج جایگاه ویژه ای در نبرد حق علیه باطل می باشد.
حجت الاسلام  والمسلمین محمد جواد عزمی اشاره داشت:منظق ما در مقابل با کفر اهدالحسنین است،یا پیروزی و غلبه بر دشمن و یا شهادت در راه خدا است.
وی خاطر نشان کرد:بکوشیم کشور و نظام مقدس خودمان را با آن استعدادهای خدادادی که در آن ایجاد شده است به فعلیت برسانیم و به عنوان یک الگوه به جهان معرفی شویم.
امام جمعه موقت شهرستان کازرون اظهار کرد:همه ما همانند حضرت زهرای اطهر(س)پشت سر ولایت باشیم و کشور را به حداکثر استعدادهای در خور شان برسانیم تا پوسه دشمنان به خاک مالیده شود.
کد مطلب : ۲۴۴۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما