۰
plusresetminus

در ایام فاطمیه؛ گشایش بیت‌الاحزان فاطمه زهرا (س) در شهرستان کوهچنار

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱
راه‌اندازی بیت‌الاحزان با تمرکز بر فعالیت‌های قرآنی، تلاش دارد تا با پرورش پویش‌گران قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه کند.
گشایش بیت‌الاحزان در شهرستان کوهچنار/ عکس: محمدسجاد شاه‌محمدی
گشایش بیت‌الاحزان در شهرستان کوهچنار/ عکس: محمدسجاد شاه‌محمدی
به گزارش حافظ خبر؛ در نخستین سفر شهرستانی حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شهرستان کوهچنار، با آیین گشایش مؤسسه فرهنگی و هنری بیت‌الاحزان حضرت فاطمه زهرا (س) پذیرای وی بود.
قانعی در این آیین با اشاره به سخن رهبری که قرآن را بزرگرتین اثر هنری دانسته‌اند، گفت: یکی از وظایف بسیار مهم ما ترویج فرهنگ قرآن و عترت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: راه‌اندازی بیت‌الاحزان با تمرکز بر فعالیت‌های قرآنی، تلاش دارد تا با پرورش پویش‌گران قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه کند.
حجت‌الاسلام حمیدرضا حدایق، نیز که در این آیین حضور داشت، گفت:کارهای نیکو برای کسانی که آن را انجام می‌دهند، حُسن است.
وی با اشاره به این که خداوند پیامبر خود را برخاسته از مردم، در بین مردم و با مردم می‌داند، یادآور شد: مسئولی که پشت در بسته می‌ماند، باید در مسئولیت خود تجدیدنظر کند.
حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیم، امام جمعه کوهچنار نیز در این آیین گفت: اگر حضرت زهرا بقعه و بارگاهی ندارد، مردم در گوشه گوشه این کشور به نام و یاد او، کارهای بزرگی همچون همین بیت‌الاحزان را انجام می‌دهند.
گفتنی است حمیدرضا قانعی، در این سفر یک روزه از مجتمع فرهنگی و هنری خانه زنیان نیز بازدید کرد.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۴۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما