۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس تدوین می شود

حضور مدیرکل در سحرگاه اولین روز کاری خود در گلزار شهدای شیراز
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸
مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس برای تعمیق و توسعه فعالیت های تربیتی تهیه خواهد شد.
برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس تدوین می شود
به گزارش حافظ خبر، محمدخلیل عسکری در اولین روز کاری خود در جمع همکاران اداره کل در مراسم سه شنبه های مهدوی گفت: باید برخورد و رفتار و کردار ما مهدوی باشد تا رضایت ارباب رجوع را به همراه آورد.

مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس گفت: باید نگاه ما معطوف به آینده باشد و با مودت و وحدت و بدون نگاه به گذشته به سمت آینده پیش برویم.
عسکری گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی مکتب وحدت است و ما باید این رویه را ادامه دهیم تا بتوانیم با استفاده ظرفیت های موجود به سمت تحقق اهداف پیش برویم.
مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس  در همین راستا خواستار اتحاد و همدلی همه فرهنگیان و کادر اداری در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس شد.
وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای بررسی عملکرد و وضعیت حوزه های مختلف را با تشکیل کارگروه های تخصصی  پی گیری خواهیم کرد تا بتوانیم با شناسایی دقیق مشکلات نسبت به رفع و رجوع آن بکوشیم.
عسکری گفت: سند تحول بنیادین به همراه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه مسیر ما خواهد بود و از امروز در خصوص راهکارهای منطقی اجرای این اسناد حرکت خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش پرورش فارس گفت:برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را با استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت دنبال خواهیم کرد .
خاطر نشان میشود: دکتر عسکری مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس در سحرگاه ابتدای اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز با شهدا پیمان خدمت بست.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما