آموزش و پرورش استان فارس:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس تدوین می شود

حضور مدیرکل در سحرگاه اولین روز کاری خود در گلزار شهدای شیراز

7 دی 1400 ساعت 13:18

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس گفت: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس برای تعمیق و توسعه فعالیت های تربیتی تهیه خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر، محمدخلیل عسکری در اولین روز کاری خود در جمع همکاران اداره کل در مراسم سه شنبه های مهدوی گفت: باید برخورد و رفتار و کردار ما مهدوی باشد تا رضایت ارباب رجوع را به همراه آورد.

مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس گفت: باید نگاه ما معطوف به آینده باشد و با مودت و وحدت و بدون نگاه به گذشته به سمت آینده پیش برویم.
عسکری گفت: مکتب شهید قاسم سلیمانی مکتب وحدت است و ما باید این رویه را ادامه دهیم تا بتوانیم با استفاده ظرفیت های موجود به سمت تحقق اهداف پیش برویم.
مدیرکل جدید آموزش پرورش فارس  در همین راستا خواستار اتحاد و همدلی همه فرهنگیان و کادر اداری در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس شد.
وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای بررسی عملکرد و وضعیت حوزه های مختلف را با تشکیل کارگروه های تخصصی  پی گیری خواهیم کرد تا بتوانیم با شناسایی دقیق مشکلات نسبت به رفع و رجوع آن بکوشیم.
عسکری گفت: سند تحول بنیادین به همراه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه مسیر ما خواهد بود و از امروز در خصوص راهکارهای منطقی اجرای این اسناد حرکت خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش پرورش فارس گفت:برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را با استفاده از ظرفیت جوانان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت دنبال خواهیم کرد .
خاطر نشان میشود: دکتر عسکری مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس در سحرگاه ابتدای اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز با شهدا پیمان خدمت بست.
 


کد مطلب: 24462

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24462/برش-استانی-نقشه-مهندسی-فرهنگی-کشور-فارس-تدوین-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir