پتروشیمی شیراز:

مجتمع پتروشیمی شیراز، اولین مقصد مدیر عامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

بررسی و حل مشکلات صنایع

10 دی 1400 ساعت 19:57

مولف : منیره خسروبیگ

به مناسبت روز صنعت پتروشیمی ، مرتضی شاهمیرزایی ، معاون وزیرنفت و مدیرعامل جدید شرکتNPC،در سفری دو روزه به استان فارس، از اولین پتروشیمی ایران در روز پنجشنبه نهم دیماه بازدید کرد.


به گزارش حافظ خبر، در این بازدید وی در فضایی عاری از تکلف و تشریفات ،صمیمانه با مدیران و کارکنان پتروشیمی شیراز گفتگو و عمده مشکلات را بررسی کرد. 
 
مدیرعامل NPC در آغاز سخنان خود پیام وزیر نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی را به همکاران ابلاغ و ابراز امیدواری کرد که با رویکرد وزیر نفت بالندگی بیش از پیش صنعت پتروشیمی را شاهد خواهیم بود.
 
 وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی، با نظر به سیاست های اقتصاد مقاومتی ، استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت های دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست ها را خواستار شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ، ماموریت اصلی این شرکت را ؛ راهبری ، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه گذاری و گسترش متوازن صنعت پتروشیمی با "رویکرد گسترش زنجیره ارزش" عنوان کرد و مواضع شجاعانه و انقلابی رئیس جمهور محترم را پشتوانه ای عظیم برای شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت "ارزش آفرین" برشمرد.
 
در پایان امرایی ،مدیرعامل پتروشیمی شیراز اشراف مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران را بر پیچیدگی های صنعت پتروشیمی ، تواضع ، ساده زیستی و صمیمیت مدیر عامل جدید NPC را شایسته ی تحسین دانست و با این بیان که شیراز ،مهد صنعت پتروشیمی ایران است، گزارشی از مجموعه اقدامات و طرح ها و برنامه های مجموعه ی تحت مدیریت خود ارائه داد.


کد مطلب: 24477

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24477/مجتمع-پتروشیمی-شیراز-اولین-مقصد-مدیر-عامل-جدید-شرکت-ملی-صنایع-ایران

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir