۰
plusresetminus
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس:

قطره قطره خون شهدا، مسئولیت ما را در هر موقعیت فردی و اجتماعی سنگین‌تر می‌کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
شهدا با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خویش به حضرت سیدالشهدا (ع) پیوند گرفتند.
آیین مهمان داریم چه مهمانی در تالار حافظ/ عکس: محمدسجاد شاه‌محمدی
آیین مهمان داریم چه مهمانی در تالار حافظ/ عکس: محمدسجاد شاه‌محمدی
به گزارش حافظ خبر؛ حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس در آیین مهمان داریم چه مهمانی که همراه با آیین وداع با پیکر شهید گمنام در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: شهدای ما با پیروی از اهل بیت (ع) به ندای نائب امام زمان (عج) خویش، لبیک گفتند و رفتند تا به درجات عالی انسانیت و عبودیت که آرزوی هر انسان شریف است، برسند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به این که شهدا با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خویش، زندگانی حضرت سیدالشهدا را الگوی خویش داشتند، افزود: قطره قطره خون شهدا، مسئولیت ما را در هر موقعیت فردی و اجتماعی، سنگین‌تر می‌کند.
وی شهدا را غیرتمند واقعی دانست و ادامه داد: تشیع این شهید گمنام به ایام فاطمیه مصادف شد. ما باید در این ایام به حضرت فاطمه (س) متوسل شویم تا شفاعت شهدا شامل حال‌مان شود.
گفتنی است آیین مهمان داریم، چه مهمانی، با حضور حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس، سید احمد نجفی، رئیس خبرگزاری ایرنا و محسن تورع، مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس و همکاران این ۲ رسانه، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس و تنی چند از هنرمندان و فرهنگ‌وران همراه با نوحه‌سرایی و سوگ‌واری در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۵۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما