۰
plusresetminus
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به عطر شهید معطر شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸
هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده فیض‌الله کنعانی حقیقی از شهدای دوران دفاع مقدس در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس برگزار شد.
اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به عطر شهید معطر شد
به گزارش حافظ خبر، هادی شه‌دوست شیرازی امروز 15 دی‌ماه 1400 در این مراسم اظهار کرد: این اداره‌کل امروز بوی عطر شهید گرفته است و امیدواریم بتوانیم از فیوضات معنوی این شهید در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس بهره ببریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه نکات برجسته‌ای در شهدا بوده است که به این مقام رسیده‌اند، بیان کرد: توکل بر خدا و تکیه‌بر اصل ولایت‌فقیه دو رکن اساسی و مهمی بود که شهدا را به این مرتبه رساند و امروز باید در عمل ثابت کنیم که رهرو شهدا هستیم و نسل پس از شهدا کار سنگین و سختی در پیش دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا هر جا توانستیم، قدم و قلمی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

سرهنگ پاسدار مجید علی پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز مفتخر به میزبانی از شهید فیض‌الله کنعانی حقیقی 19 ساله اهل شهر شیراز است که در روز 16 دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تشییع و تدفین خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز ادامه داد: شهدا مقام بسیار بزرگی دارند و خداوند بارها بسیار زیبا از مقام شهدا تجلیل کرده است و امیدواریم بتوانیم با مردم‌داری و مردم یاری قدمی مؤثر در مسیر شهدا برداریم.

پاسدار شهید فیض‌الله کنعانی حقیقی فرزند طاری وردی متولد ۱۱ شهریور سال ۱۳۴۴ شهرستان شیراز در منطقه عملیاتی بدر ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ به فیض شهادت رسید و پیکر پاکش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما