۰
plusresetminus
مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

لزوم تشکیل جبهه مقاومت رسانه و فضای مجازی

رسالت بسیج دانشجویی فارس تربیت حاج قاسم های فضای مجازی است
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه و فضای مجازی گفت: رسالت بسیج دانشجویی فارس تربیت حاج قاسم های فضای مجازی است. 
لزوم تشکیل جبهه مقاومت رسانه و فضای مجازی
به گزارش حافظ خبر، سپهر قاسمی در نشست مسئولان فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس و اختتامیه دوره خبرنگاری و سواد رسانه ای ماجد با تأکید بر لزوم تلاش و اهتمام ویژه برای تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه بوده و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی در خصوص گام دوم انقلاب را هم‌زمان با فضای حقیقی باید در نظر داشت افزود:
باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی به درستی تبیین کرد و در راستای گفتمان‌سازی نیز حضور پررنگی در فضای مجازی برای گسترش اهداف انقلاب اسلامی نیاز است. 

مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: فعالیت های جنبش دانشجویی در فضای مجازی باید پیشرو و به عنوان الگویی در سطح کشور باشد. 

قاسمی با تاکید بر تشکیل جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با تهدیدات دشمن گفت: باتوجه به هجمه رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های مجازی و اجتماعی، باید جبهه واحدی را در فضای مجازی تشکیل دهیم و  با تهدیدات دشمن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج دانشجویی فارس تربیت حاج قاسم های فضای مجازی است افزود: با تشکیل جبهه مقاومت رسانه و فضای مجازی در داخل و خارج کشور باید برای نشر و بسط مکتب سلیمانی، زمینه ساز تربیت حاج قاسم های فضای مجازی را فراهم کنیم.

قاسمی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های مدیریت فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس بیان داشت: باشگاه خبرنگاران بسیج دانشجویی فارس در راستای تربیت خبرنگار تراز انقلاب اسلامی تشکیل شده است که برای تقویت، افزایش سطح کیفی و سواد رسانه ای اعضای آن، از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه استان و اساتید استانی و کشوری در زمینه رسانه استفاده خواهیم کرد. 

مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری جشنواره افسران جوان جنگ نرم در این استان خبر داد و تصریح کرد: تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی، کلیپ، عکس نوشته، فیلم کوتاه، پادکست، 
نشریات الکترونیکی، مستند، 
حضور دانشجویان در برنامه تلویزیونی و رادیویی صدا و سیما از جمله برنامه های ما در زمینه فضای مجازی است. 

قاسمی، برگزاری بیش از ۱۵ کارگاه آموزشی در زمینه فضای مجازی ویژه دانشجویان در استان فارس و برگزاری کارگاه آموزشی ماجد به صورت کشوری از فعالیت های مدیریت فضای و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برشمرد و افزود: به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پوستر،عکس نوشته،پادکست و حدود 150 کلیپ  توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهیه و در منتشر شد. 

وی با بیان اینکه کانال های متنوع و گوناگون واتس آپی، تلگرامی، ایتا و بله و... توسط دانشجویان بسیجی استان فارس راه اندازی شده است گفت: در فضای روبیکا نیز دانشجویان بسیجی استان فارس فعالیت های مؤثری انجام داده اند که در راستای افزایش و تقویت آنها تلاش مضاعفی نیاز است. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما