دیدار استاندار فارس با حداد عادل:

استاندار فارس با دکتر غلامعلی حداد عادل در شیراز دیدار و گفتگو کرد.

18 دی 1400 ساعت 18:12

گزارشگر : منیره خسروبیگ

محمد هادی ایمانیه در دیدار با غلامعلی حداد عادل در شیراز با بیان اینکه برخی تصمیمات مدیریتی می تواند گره های جامعه را باز کرد، اظهارداشت: دلسوزی، دغدغه و پیگیری مدیران می تواند برخی گره های استان فارس را بدون اعتبارات دولتی رفع کند.


به گزارش حافظ خبر، وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل استان فارس خشکسالی و کمبود آب به دلیل کمبود بارش ها در ده سال گذشته است، ادامه داد: آب پشت سد برخی از سدهای استان کاهش زیادی پیدا کرده و عدم احداث کانال های انتقال آب موجب هدر رفت زیاد آب شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های تولیدی استان با ظرفیت ۵۰ درصد و کمتر در حال فعالیت هستند، گفت: یکی از مشکلات مهم در این زمینه، دست به دست شدن زمین های شهرک های صنعتی است که موجب گران شدن زمین و ناتوانی تولیدکنندگان واقعی از ورود به صحنه شده است.

ایمانیه با اشاره به اینکه استان فارس از نظر و تعداد و تنوع معادن در سطح کشور کم نظیر است، اظهارداشت: حقوق استان در زمینه معادن پرداخت نشده است و اگر بتوانیم بخشی از منافع بهره برداری از معادن استان را به فارس برگردانیم بخشی از طرح های راکد و نیمه فعال استان فعال خواهند شد.


کد مطلب: 24533

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24533/استاندار-فارس-دکتر-غلامعلی-حداد-عادل-شیراز-دیدار-گفتگو

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir