۰
plusresetminus
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

اجرای برش شیراز در نقشه مهندسی فرهنگی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نشست با دبیران مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت :مهم ترین رویکرد در برنامه های این سازمان اجرای برش شیراز در نقشه مهندسی فرهنگی است .
اجرای برش شیراز در نقشه مهندسی فرهنگی
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان افزود :شیراز به عنوان نخستین شهر کشور سیستم یکپارچه بلندگوهای پخش اذان به طول ۶۸ کیلومتر در معابر و میادین اصلی خود را با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اجرا خواهد کرد و فاز نخست آن در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
مشفقیان در نشست صمیمانه با دبیران مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس گفت: مهمترین رویکرد در برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز اجرای برش شیراز در نقشه مهندسی فرهنگی است.
 
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: نگاه شهرداری به عرصه فرهنگ باید دگرگون شود و از نگاه درآمدزایی فاصله بگیرد زیرا نگاه درآمدزایی آفت کار فرهنگی است.
 
وی اضافه کرد: شیراز به عنوان نخستین شهر کشور سیستم یکپارچه بلندگوهای پخش اذان به طول ۶۸ کیلومتر در معابر و میادین اصلی خود را با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اجرا خواهد کرد و فاز نخست آن در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
 
معاون شهردار شیراز اعلام کرد: در ایام فاطمیه ۱۲۳ موکب از سازمان فرهنگی شیراز خدمات گرفتند احیای هویت فرهنگی و اجتماعی محلات با محوریت مساجد از مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی در سال ۱۴۰۱ است.
 
مشفقیان از برگزاری برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی «دولت قرآن» خبر داد و گفت: برگزاری محفل تلاوت و تفسیر قرآن در آرامگاه حافظیه برنامه ریزی شده که برگزاری نمایشگاه ها و اقدامات فرهنگی و هنری همراه خواهد شد.
 
خاطر نشان می شود در این نشست دبیران مجامع تخصصی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس نیز به بیان نظرات، انتظارات و پیشنهادات خود در حوزه های استفاده از نیروهای جوان و انقلابی، چگونگی حفظ بافت تاریخی، برقراری میز خدمت در مساجد به صورت منظم، بهره گیری از طراحی های جدید در حوزه تبلیغات شهری، احیای طرح مسجدمحوری، بهره گیری از الگوهای اقتصاد مقاومتی، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ای برای ارائه اقدامات و ... پرداختند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما