مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان :

آمادگی فرهنگیان جوان فارس برای اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب

20 دی 1400 ساعت 15:56

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان گفت: فرهنگیان جوان فارس این آمادگی را دارند که با یک مدیریت حساب شده بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین را با کیفیت مطلوب در استان اجرا کنند.


یه گزارش حافظ خبر، مرتضی کریمی در نشست هم اندیشی  فرهنگیان جوان استان گفت: کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و مدیران جوان اصطلاحاتی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بارها به آن اشاره کرده است.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان افزود:  مقام معظم رهبری بارها در مقابل افراد و جریانی که به دنبال منزوی کردن جوانان انقلابی بود موضع گیری کرده است  و بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید نموده است.

کریمی عنوان کرد: بنا بر فرموده معظم له دلواپس بودن برای انقلاب اسلامی نه تنها یک عیب نیست بلکه یک حسن ستودنی است .
وی گفت: تجربه نشان داده است که هرگاه فضا برای جوانان باز باشد،  همانند جنگ 8  ساله تحمیلی آنها توانسته اند خوش بدرخشند.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان تصریح کرد: قطعا نگاه جهادی و انقلابی ضامن پیشرفت امور خواهد بود و آنانی که به بهانه تجربه گرایی عرصه را بر جوانان تنگ کرده اند جلوی پیشرفت امور را گرفته اند.
کریمی گفت: میدان، عرصه و سند راهبردی و نقشه راه ما به خوبی مشخص شده است و اکنون باید با حرکت بدون وقفه به فکر ایجاد تغییرات مطلوب و پایدار در سیستم آموزشی باشیم.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم با چنین رشد فزاینده و بی سابقه ای در جوانان فرهنگی، خرمشهرهایی در آموزش و پرورش فتح شود که  اثرات آن برای همیشه به یادگار بماند.
در این نشست که با حضور استاندار فارس برگزار شد فرهنگیان جوان  مسایل و مشکلات موجود در سیستم آموزشی را بیان کردند.


کد مطلب: 24546

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24546/آمادگی-فرهنگیان-جوان-فارس-اجرای-سند-تحول-بنیادین-بیانیه-گام-دوم-انقلاب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir