۰
plusresetminus

چهارکتاب انصاری نژاد در «پاتوق کتاب» نقد شد؛ آیین رونمایی و جشن امضا

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲
آثار محمد حسین انصاری نژاد به همراه شعر خوانی شاعران و حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از شعرا ، ادبا و اهالی فرهنگ در «پاتوق کتاب» به نقد و بررسی گذاشته شد.
چهارکتاب انصاری نژاد در «پاتوق کتاب» نقد شد؛ آیین رونمایی و جشن امضا
به گزارش حافظ خبر؛ آیین رونمایی و جشن امضای آثار محمد حسین انصاری نژاد به همراه شعر خوانی شاعران در «پاتوق کتاب» با حضور دکتر غلامرضا کافی و دکتر محد مرادی اعضاء هیئت علمی دانشگاه شیراز، برگزار و در این محفل ادبی اهالی کتاب به نقد و بررسی آثار نویسنده یاد شده پرداختند.
در برنامه یادشده کتاب های «سواحل بی تاب، پنجره های تماشا، وزش های شگفت و باغتاج» به بوته تحلیل و گفتمان قرار گرفت که به همراه شعر خوانی شاعران ادامه یافت. این برنامه توسط، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، انجمن قلم ایران، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سازمان بسیج هنرمندان اجرا گردید.
«پاتوق کتاب» شیراز به آدرس صورتگر نبش کوچه 8 تا ساعت 17:30 با حضور اهالی فرهنگ و ادب و حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میزبان این آیین رونمایی و جشن امضا بود.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۴۵۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما