شورای شهر شیراز:

کمک شهرداری و شورای شهر شیراز به مردم سیل زده بیرم

21 دی 1400 ساعت 16:21

گزارشگر : منیره خسروبیگ

اصنافی شهردار شیراز، علی اکبر سلطانی و سیده مریم حسینی از اعضای شورای شهر شیراز در بخش بیرم شهرستان لار  حاضر شدند.


به گزارش حافظ خبر، سید احسان اصنافی در این رابطه گفت: پیرو بازدید وزیر کشور و استاندار فارس و ماموریت محول شده به شهرداری شیراز برای حضور و رفع مشکلات منطقه سیل زده بیرم، بخشی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز جهت امدادرسانی به این منطقه اعزام شده است.

همچنین رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید میدانی از بخش بیرم شهرستان لار گفت: استانداری فارس به شهرداری شیراز درخصوص تخصیص امکانات جهت سیل بیرم تکلیف کرده بود.
علی اکبر سلطانی افزود: در این راستا بخشی از امکانات شهرداری شیراز برای تسریع عملیات امدادرسانی به شهر و مردم بیرم به این بخش گسیل شد. 
وی ادامه داد: شهرداری شیراز در بخش ایمن سازی نیز اقداماتی از قبیل ایجاد خاکریزها و ... را انجام می دهد. 
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: شورا نیز به پشتوانه مصوبه کمیسیون، شهردار شیراز را در بازدید میدانی از بخش بیرم لارستان همراهی و بر عملکرد شهرداری نظارت می کند و چنانچه شهرداری شیراز برای خدمت بیشتر نیازمند مصوبه ای بود، نیز اقدامات لازم انجام می شود. 

سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید میدانی گفت: به مردم بیرم این نوید را می دهم که مردم استان فارس در کنار آنها هستند و برای رسیدن وضعیت مردم به شرایط مناسب از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد. 
حسینی خاطرنشان کرد: از روز جمعه ۱۷ دی ماه ماشین آلات و تجهیزات شهرداری شیراز به بیرم اعزام شدند و با توجه به وضعیت و شرایط این منطقه، تا چند روز دیگر نیز شاهد حضور تجهیزات و ماشین آلات در بیرم خواهیم بود. 
رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا و شهردار شیراز، با نیت محرومیت زدایی اقدام به خدمت رسانی به مزدم سیل زده بخش بیرم لارستان کرده اند.


کد مطلب: 24559

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24559/کمک-شهرداری-شورای-شهر-شیراز-مردم-سیل-زده-بیرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir