مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

نشست مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی درآموزش وپرورش فارس

دیدار با نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی

28 دی 1400 ساعت 12:15

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: انتظار ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که با تصویب قانون های کاربردی و عملیاتی آموزش و پرورش را در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین یاری دهد.


به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهیم از ظرفیت مجمع نمایندگان فارس برای اجرای سند تحول بنیادین به نحو مقتضی و مطلوب بهره بگیریم.
وی افزود: به همین جهت نشست قریب الوقوع مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی درآموزش وپرورش فارس برگزار خواهد شد و در این جلسه  نمایندگان  هرچه بیشتر با مسایل ومشکلات سیستم تعلیم وتربیت و دغدغه های قشر عظیم فرهنگیان استان آشنا خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: تصویب قانونهایی در رابطه با اجرای سند تحول بنیادین در مجلس شورای اسلامی می تواند اجرای این سند بالا دستی را تسهیل کند و استفاده از ظرفیت خیرین در راستای توسعه فضای آموزشی و همچنین بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزشی را در دستور کار قرار داده ایم و باید با سوق دادن خیرین به سمت مسایل آموزشی و تربیتی مجمع خیرین تعلیم و تربیت را تقویت کنیم تا در فارس هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.
عسکری تصریح کرد: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده و بهره گیری مطلوب از ظرفیت جوانان از دیگر برنامه ها و اولویت های ما در آموزش و پرورش فارس است.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار  با تاکید بر اینکه در کنار معشیت فرهنگیان باید به فکر تدوین برنامه هایی در جهت تقویت مسایل فرهنگی باشیم افزود: مساله معیشت و فرهنگ  از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری نیز هست.
 حسین حسین زاده گفت: از بودجه مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت برای مسائل عمرانی، نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره خواهیم گرفت.
وی افزود: مجلس این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نحو مطلوب یاری دهد.
دراین دیدار نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی از مشکلات  ومسایل آموزش وپرورش در حوزه انتخابیه خود نیز پرداخت


کد مطلب: 24609

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24609/نشست-مجمع-نمایندگان-فارس-مجلس-شورای-اسلامی-درآموزش-وپرورش

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir