۱
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

انتصاب دو معاون جدید در آموزش و پرورش فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: رعایت حق الناس و حفظ بیت المال از مسایلی است که مدیران جدید باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
انتصاب دو معاون جدید در آموزش و پرورش فارس
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید آموزش ابتدایی و پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: باید در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف به خوبی بهره بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: انتظار است معاونین جدید گزارشی دقیق و کمی از وضعیت موجود تدوین کنند و از همین الان چشم اندازها و برنامه های سال آینده را بر اساس این چشم اندازها ترسیم نمایند.
عسکری رمز موفقیت و پیروزی در کارها را وحدت و همدلی دانست و افزود: باید با استفاده از تجربیات ارزنده تمامی اقشار و مصرف بهینه از تمامی امکانات موجود به سمت تحقق حیات طیبه رفت.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان فرهنگی در حوزه های مختلف نیز می تواند در شتاب بخشی به کیفیت آموزشی و تربیتی کمک کند.
 در پایان این مراسم از زحمات آقایان محمد فیاض پور و محسن کلاری معاونین سابق آموزش ابتدایی و پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع تقدیر و آقایان مجید بذرافکن و مرتضی پورجعفر به عنوان معاون و سرپرست جدید این معاونت ها منصوب شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما