۰
plusresetminus
استاندار فارس در مراسم افتتاح مرکز سیکلوترون بیمارستان کوثر شیراز:

مردم شایسته بهترین کیفیت خدمات پزشکی هستند

تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳
استاندار فارس گفت: مردم شایسته بهترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات درمانی هستند و مدیران باید برای تحقق این امر تلاش کنند.
مردم شایسته بهترین کیفیت خدمات پزشکی هستند
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در مراسم افتتاح مرکز سیکلوترون بیمارستان کوثر شیراز با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به همه اقشار جامعه باید از کمک های خیرین بهره برد، اظهارداشت: در همه جای دنیا خیرین به کمک بخش درمان می آیند و دانشگاه های مهم درمانی ‌و بیمارستان های مجهز دنیا به وسیله کمک های خیرین ساخته و اداره می شوند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر شیراز با کمک های خیرین ساخته شده است، افزود: از روز اول این بنای خیر برای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به اقشار مختلف جامعه تاسیس و راه اندازی شد و با اعتماد به نفس گردانندگان و کمک های بی دریغ خیرین تاکنون بسیاری به بیماران صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکنون با خدمات عمدتا نرم افزاری بیمارستان کوثر را پشتیبانی کرده و مدیریت ارشد استان نیز در کنار گردانندگان این مرکز درمانی ایستاده است، گفت: خط قرمز ما کیفیت خدمات این مرکز درمانی است و به هیچ عنوان نباید کاهش کیفیت را بپذیریم.
استاندار فارس ادامه داد: برای حمایت از اقشار محروم جامعه و تامین هزینه‌های درمانی نیز صندوقی در بیمارستان کوثر تاسیس شده است و تلاش می شود همه اقشار از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
سیکلوترون دستگاه تولید رادیودارو برای تشخیص و تعیین برنامه درمانی در بیماران مبتلابه انواع سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و مغز و اعصاب است. متخصصان با تزریق این داروی رادیواکتیو و انجام اسکن PET برای بیمار، تفاوت بین بافت سالم و بافت هایی غیرسالم را تشخیص می‌دهند.
 در این مراسم با حضور استاندار فارس یکی از بخش‌های اداری بیمارستان کوثر به بخش درمانی تبدیل شد و به منظور درمان بیماران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما