۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس فارس

ستاد دهه فجر
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی صبح روز 3 شنبه 12 بهمن ماه، زنگ انقلاب در تمامی مدارس فارس نواخته می شود.
نواختن زنگ انقلاب در مدارس فارس
به گزارش حافظ خبر،  محمد خلیل عسکری درجمع اعضای کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  فارس گفت: باید در تدوین برنامه های دهه فجر به گونه ای عمل کنیم که بینش دانش آموزان نسل جدید درباره انقلاب عمیق شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: روح و فحوای تمامی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن توجه به برش استانی نقشه مهندسی کشور  باید برگرفته از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد و اعتقاد داریم در اجرای برنامه ها ضمن حفظ ارمانها باید نوآوری هایی نیز داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان جوان نیز می تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها دهه فجر کمک کند و باید با تلقی فضای مجازی به عنوان یک فرصت بخشی از برنامه های مهم خود را در این حوزه اجرا کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک مدرسه درس آموز نیز باید در تمام فعالیت های پرورشی به عنوان یک محور مد نظر قرار گیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه عنوان کرد: می خواهیم در دهه فجرتاریخ انقلاب را برای بصیرت افزایی و تبیین رخدادها با ابزارهای متفاوت برای دانش آموزان تشریح کنیم و اعتقاد داریم تمامی برنامه های دهه فجر باید مدرسه محور باشد تا قلب و روح دانش آموزان را مورد هدف قرار دهد.
جهانبخش بانشی اظهار کرد: برگزاری همایش ها و پویشها در کنار برگزاری سلسله نشست های گفتمانی با حضور خانواده معظم شهدا  از دیگر برنامه های آموزش و پرورش فارس می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دهه فجر را ما بزرگترین جشن دینی و ملی کشورمان می دانیم که این ایام مبارک فرصت بزرگی برای دشمن شناسی نیز هست
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما