۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

شاعران با سروده های خود جریان حق را ماندگار میکنند

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: شهدا در مسیر حق قدم گذاشتند و شاعران هم با سروده های خود جریان حق را ماندگار میکنند.
شاعران با سروده های خود جریان حق را ماندگار میکنند
به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین شکری در مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: خداوند متعال خلقت انسان را با تعلیم قرآن و اوج کرامت انسانی بیان می کند، مسیر حق از باطل با بیان و در نهایت با قلم جدا سازی می شود.

​​​​وی با اشاره به اینکه قلم باعث آگاهی انسان می شود، عنوان کرد: شهدا در راستای مسیر حق گام برداشتند و حق را معرفی کردند و شاعران هم در همین راستا با سروده های خود جریان حق را ماندگار می کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه ایمان به حق بر جریان رشد و تعالی بشریت تاثیر دارند، شاعران این قشر هم دیدنی است، یادآور شد: جریان باطل هم با اشعار سردرگریبان هستند و به بطلان خود به بیان می آیند این نمونه را در ایام عاشورا و اشعار بعد از آن میتوان دید.
حجت الاسلام شکری گفت: انسان، شعر هدفمند را در خدمت ایمان و عمل صالح میتواند بفهمد و درک کند و می داند این شعر که در خدمت ایثارگری است چه ها که نمی کند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما