نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

شاعران با سروده های خود جریان حق را ماندگار میکنند

5 بهمن 1400 ساعت 13:49

گزارشگر : منیره خسروبیگ

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: شهدا در مسیر حق قدم گذاشتند و شاعران هم با سروده های خود جریان حق را ماندگار میکنند.


به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین شکری در مراسم اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: خداوند متعال خلقت انسان را با تعلیم قرآن و اوج کرامت انسانی بیان می کند، مسیر حق از باطل با بیان و در نهایت با قلم جدا سازی می شود.

​​​​وی با اشاره به اینکه قلم باعث آگاهی انسان می شود، عنوان کرد: شهدا در راستای مسیر حق گام برداشتند و حق را معرفی کردند و شاعران هم در همین راستا با سروده های خود جریان حق را ماندگار می کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه ایمان به حق بر جریان رشد و تعالی بشریت تاثیر دارند، شاعران این قشر هم دیدنی است، یادآور شد: جریان باطل هم با اشعار سردرگریبان هستند و به بطلان خود به بیان می آیند این نمونه را در ایام عاشورا و اشعار بعد از آن میتوان دید.
حجت الاسلام شکری گفت: انسان، شعر هدفمند را در خدمت ایمان و عمل صالح میتواند بفهمد و درک کند و می داند این شعر که در خدمت ایثارگری است چه ها که نمی کند.
 


کد مطلب: 24670

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24670/شاعران-سروده-های-خود-جریان-حق-ماندگار-میکنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir