بسیج دانشجویی استان فارس:

تشکیل هسته های متخصص جهادی در دانشگاه های فارس

6 بهمن 1400 ساعت 15:01

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از تشکیل هسته های خودجوش و متخصص برای خدمترسانی و اقدام جهادی خبر داد. 


به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی امروز در مراسم افتتاحیه دومین رویداد توانا ویژه گروه های جهادی دانشجویی استان فارس اظهار داشت: برای اعتلای حرکت های جهادی دانشجویی و رشد کیفی و کمی این فعالیت ها سیاست هایی را اجرا کرده ایم.

وی از تشکیل هسته های خودجوش و متخصص برای خدمترسانی و اقدام جهادی توسط بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد و افزود: حرکت های جهادی با هدف محرومیت زدایی و برپایی عدالت اجتماعی از مشارکت های مردمی برای حل  مشکلات مردم بهره می جویند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، حرکت ها و اردوهای جهادی را مسیری در راستای تربیت نیروهای انقلابی و آمادگی آنها برای تشکیل امت واحده اسلامی برشمرد و تصریح کرد: کیفی شدن اقدامات جهادی و حرکت در راستای علمی شدن و اثربخشی فعالیت ها، در چندسال اخیر مورد توجه دانشجویان بسیجی جهادگر قرار گرفته است.

یوسفی با تاکید بر نقش آفرینی مؤثر گروه های جهادی و دانشجویان در حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور اضافه کرد: تقویت حرکت جهادی در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی با اجرای اثربخش فعالیت های جهادی دانشجویی و ایجاد مناطق الگو، عاری از محرومیت و آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان به سمت انقلابی گری سوق داده شوند افزود: حرکت های جهادی در میان آحاد دانشجویان فراگیر شود.
 


کد مطلب: 24681

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24681/تشکیل-هسته-های-متخصص-جهادی-دانشگاه-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir