۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون اعلام کرد؛

اجرای 180 برنامه توسط سپاه کازرون در دهه فجر

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
فرمانده ناحیه مقاوت سپاه کازرون گفت: بیش از180 عنوان برنامه ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی توسط ناحیه مقاومت سپاه درکازرون برگزار می شود.
اجرای 180 برنامه توسط سپاه کازرون  در دهه فجر
به گزارش حافظ خبر، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون  انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی ضروری دانست و اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند هرگونه سستی در کار مردم؛ خیانت است.
سرهنگ توکل  با بیان این که  دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.
وی  گفت: امروز نیز تقویت همبستگی ،روحیه انقلابی گری ، ایستادگی و استکبارستیزی نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولین باید با الگوگرفتن از آن، در راستای خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشورگام بردارند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون  تاکید کرد: در 43سال گذشته راه عزتمندی که امام راحل نشان داده با صلابت و پر افتخار ادامه داده ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه های استکبار خنثی و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده اند.
توکل افزود: امروز ایران اسلامی درجایگاهی است  که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون تصریح کرد: اراده حضور مردم و تصمیم گیری بر سرنوشت خود از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که موجب استقلال و آزادگی ملت شده است.
سرهنگ توکل  استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی  به میزبانی مساجد کازرون وبا حضور اصناف ،خانواده  کارگران شهرداری ونیروهای مسلح ،بزرگداشت  مرحوم آیت الله ایمانی، ویزیت رایگان ،رزمایش کمک مومنانه،برگزاری کرسی آزاد اندیشی ،برگزاری جشن بچه های کازرون،تجلیل از کادر درمان وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه را از مهمترین عناوین برنامه های اجرایی دهه فجر امسال عنوان کرد.
 
کد مطلب : ۲۴۷۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما