۰
plusresetminus
معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز :

استقبال ویژه بازدیدکنندگان از غرفه استان فارس نشان از تلاش‌های شهرداری شیراز و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس است

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز گفت: ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه‌شده است که با استقبال خوبی مواجه شده است.   
استقبال ویژه بازدیدکنندگان از غرفه استان فارس نشان از تلاش‌های شهرداری شیراز و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس است
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان امروز ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بیان کرد: شیراز مهد فرهنگ و هنر است که به لطف سرمایه‌های انسانی هنرمند و صنعتگر خود توانسته جایگاه مهمی در عرصه صنایع‌دستی کشور داشته باشد. از همین رو شیراز عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی را از آن خودکرده‌ است.

معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار ادامه داد: با توجه به اینکه شیراز شهر جهانی صنایع‌دستی است، هنرمندان و صنعت گران صنایع‌دستی شهر شیراز و استان فارس حضور بسیار فعال و نمایش آثار فاخرشان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران داشته‌اند که استقبال خوبی را نیز شاهد بوده‌ایم.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس غرفه بسیار خوبی را دایر کرده‌اند که در آن ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و بسته‌های سرمایه‌گذاری استان فارس و شهر شیراز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

مشفقیان گفت: امیدواریم با پایان یافتن بیماری کرونا زمینه رونق مجدد گردشگری در سراسر ایران و به‌ویژه استان فارس فراهم شود و به‌تبع آن رونق کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع‌دستی را شاهد باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما