۰
plusresetminus
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

برگزاری بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز از ۱۵بهمن ماه

پانزدهم تا ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۰
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸
همزمان با روزهای دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، بهروز مرامی جدیدی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد، بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز از تاریخ 15 بهمن تا 22 بهمن در شیراز برگزار می شود. 
برگزاری بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز از ۱۵بهمن ماه
به گزارش حافظ خبر، در این جشنواره تعداد 16 عنوان فیلم از بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر به نملایش درخواهد آمد. 
با توجه به هماهنگی بوجود آمده با دبیرخانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا قرار شده که به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با هدف عدم شیوع بیماری کرونا، سالنهای نمایش دهنده فیلم فجر در شیراز با 30 درصد ظرفیت اصلی سالن در اختیار جشنواره است. ضمنا برای اطمینان از اینکه علاقمندان به حضور و تماشای فیلم های جشنواره دو دز واکسن خود را تزریق کرده اند، ورود تماشاگران به سالن از دو طریق انجام خواهد شد،
اولین مرحله در هنگام خرید بلیت است و دومین مرحله در حین ورود به سالن نمایش خواهد بود. بدیهی است، مراجعه کنندگان می باید برگ تزریق دو دز واکسن را در حین ورود به سالن ارایه نمایند؛در غیر اینصورت از ورود آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد. 
 مرامی بیان کرد: آیین گشایش جشنواره در روز چهاردهم بهمن ماه همراه با نمایش و تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «2888» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری که به موضوع زندگی بیژن عاصم، قهرمان و رزمنده دلاور شیرازی و از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

 نیمی از سرمایه این فیلم توسط شهرداری شیراز تامین شده است.

شهر شیراز با برگزاری بیست و یک دوره از جشنواره فیلم فجرشیراز که بصورت همزمان با تهران است، استان پیشرو در این زمینه است. 
نکته جالب توجه این است که در این دوره از جشنواره دو عنوان فیلم برای نمایش ویژه افراد ناشنوا و نابینا در نظر گرفته شده است که با نهادهای ذیربط به منظور استفاده مخاطبان خاص این فیلم ها هماهنگ خواهد شد. 
محسن خباز، مدیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، در ادامه گفتند، که این جشنواره در 4 سالن به نمایش در می آید این جشنواره در چهار سالن نمایش فیلم برگزار خواهد شد. این سالن ها عبارتند از  دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان. فیلم ها اغلب در دو نوبت 30/18 و 21 به نمایش در خواهند آمد. 
مدیراجرایی بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شیراز از احتمال نمایش برخی از فیلم ها بصورت فوق العاده خبر دادند. 
خباز در ادامه افزود که علاقمندانمی توانند برای تهیه بلیت به سامانه های www.irantic.com و gisheh7.ir و cinematicket.org مراجعه نمایند. 

بیست و یکیمن جشنواره فیلم فجر شیراز از تاریخ 15 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود. 
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما