۰
plusresetminus
جهاد کشاورزی شهرستان کازرون:

افتتاح 4 پروژه کشاورزی کازرون در دهه فجر

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: دهه فجر امسال 4 پروژه کشاورزی با 161 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح 4 پروژه کشاورزی کازرون در دهه فجر
به گزارش حافظ خبر حمید رشیدی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این پروژه‌ ها در زیر بخش‌ های آب و خاک، دام و صنایع تبدیلی از محل اعتبارات استانی، تسهیلات کارا و آورده شخصی به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کانال آب بر قنات سویس به طول 130 متر، یک واحد سرد خانه بالای صفر به ظرفیت 3400 تن در روستای سید حسین و  2 واحد دامداری گوساله پرواری به ظرفیت 200 راس در روستای ملای بلوط از جمله پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري بخش کشاورزي این شهرستان در دهه فجر است.

رشیدی با اشاره به شعار محوری امسال دهه فجر وزارت جهاد کشاورزی با عنوان «جهاد کشاورزی ، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژه ها برای 20 نفر اشتغالزایی شده و  60 خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: تغییرات وسیع و گسترده‌ای در سال های اخیر با اجرای پروژه‌های متعدد و اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی شهرستان کازرون ایجاد شده ، که رونق و رشد اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان را به دنبال داشته است.
کد مطلب : ۲۴۷۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما