کازرون:

کازرون دارای سومین مرکز نوسازی، تعمیر و کالبیراسیون کنتورهای گاز در کشور

23 بهمن 1400 ساعت 10:27

گزارشگر : منیره خسروبیگ

کازرون دارای سومین مرکز نوسازی، تعمیر و کالبیراسیون کنتورهای گاز در کشور شد.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، صبح امروز با حضور امام جمعه، نماینده و فرماندار کازرون، روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سلمان فارسی این شهرستان، سرمایه‌گذار این مرکز و همچنین دیگر مسوولین، مرکز نوسازی، تعمیر و کالبیراسیون کنتورهای گاز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون افتتاح شد تا این شهرستان به عنوان سومین منطقه دارای این مرکز مهم در سطح کشور قلمداد شود.

 این مرکز توانایی این را دارد که کلیه کنتورهای گاز استان فارس را که قبلا به دلیل عدم وجود چنین مرکزی در استان، به دگیر استانهای همجوار ارسال می شد، تعمیر و کالیبره کند که مجددا وارد چرخه کاری شرکت گاز گردند. ازطرفی با انجام فازهای توسعه‌ای، امکان ارائه خدمات به استانهای همجوار نیز فراهم خواهد شد.

این مرکز در فاز اول ۵۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و در فاز نهایی حدود ۲۰۰ نفر اشتغالزایی تا دو سال آینده ایجاد خواهد کرد.

این پروژه‌ی دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت نماینده مردم در مجلس و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سلمان فارسی کازرون ایجاد شد.

قابل ذکر است که پیش از این تنها مراکز مشابه انحصاری، در تهران و اصفهان وجود داشت که طی ۱۶ ماه گذشته با دستیابی به دانش فنی لازم و آموزش نیروها در مرکز مهارت نفت و گاز کازرون و سفارش ساخت و انتقال و استقرار تجهیزات ابزار دقیق در شهرستان، این پروژه تکمیل و امروز ۲۳ بهمن ماه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

کانال اطلاع رسانی حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه کازرون
واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/LeWuucO6Dk4Ipv5drw1gGC
ایتا:
eitaa.com/mohammadsabahi


کد مطلب: 24812

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24812/کازرون-دارای-سومین-مرکز-نوسازی-تعمیر-کالبیراسیون-کنتورهای-گاز-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir