۰
plusresetminus
معارفه معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری:

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری از رکن های اصلی در این حوزه است

تمکین همه نهاد ها و دستگاه‌ها از نقش حاکمیتی معاون استاندار
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹
استاندار فارس با بیان اینکه معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری نخ تسبیح همه فعالیت‌های استان در این حوزه است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی امور زائرین و گردشگری باید ضمن تمکین از معاون استاندار با هماهنگی کامل در این حوزه گام بردارند.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری از رکن های اصلی در این حوزه است
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه، در جلسه تکریم و معارفه معاونین پیشین و جدید هماهنگی امور زائرین استانداری فارس، با تاکید بر اهمیت دو موضوع زیارت و گردشگری در استان فارس، ضمن تقدیر از تلاش‌های سید علی نقی طبیب لقمانی از محمد فرخ‌زاده خواست پس از به دست گرفتن سکان این معاونت ابتدا در ماه‌های آینده برنامه چهارساله حوزه زیارت و گردشگری را تدوین کند که در آن به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شود. 

وی ادامه داد: باید آمادگی لازم برای این رونق که به زودی رخ خواهد داشت وجود داشته باشد.
تفکیک حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و... از دیگر مواردی بود که دکتر ایمانیه بر لزوم توجه به آن تاکید کرد.
استاندار فارس با بیان اینکه معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری نخ تسبیح همه فعالیت‌های استان در این حوزه است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی امور گردشگری باید ضمن تمکین از معاون استاندار با هماهنگی کامل در این حوزه گام بردارند.
ارتباط موثر و هم افزایی میان معاونین استاندار از دیگر مواردی بود که دکتر ایمانیه در این نشست بر آن تاکید کرد.
استاندار فارس همچنین از معاون هماهنگی امور زائرین خواست ارتباط با استان‌های اصفهان، یزد، کهگیلویه، کرمان و... را در حوزه گردشگری تقویت کند.
 ایمانیه با اشاره به اهمیت بموضوع بافت اطراف حرمین شریفین (علیهم السلام) تاکید کرد: لازم است با هماهنگی دو معاونت عمرانی و امور گردشگری و زائرین فردی با هدف پیگیری موضوعات این بافت معرفی شود.
استاندار فارس همچنین بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی برای ارتباط با تولیت حرمین شریف، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد و... تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس از فرخ‌زاده خواست با تبیین شرایط موجود و تخمین میزان درآمد زایی و ایجاد اشتغال و سایر موارد این امکان را فراهم کند که در چهار سال آینده سنجش تحولات و پیشرفت ها امکان پذیر باشد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما