فارس به استقبال هفته نظامی می‌رود

27 بهمن 1400 ساعت 19:03

گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده

سومین نشست ستاد اجرایی بزرگداشت هفته نظامی به مدیریت حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حضور معاون هنری و سینمایی و معاون فرهنگی و امور رسانه آن اداره کل و نمایندگانی از اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی فارس، حوزه هنری و بسیج هنرمندان برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر؛ حمیدرضا قانعی در این نشست با اشاره به این که مدیریت برگزاری هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد است، از دیگر دستگاه‌‎های فرهنگی و هنری همچون صدا و سیما، آموزش و پرورش، کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج، حوزه هنری، شهرداری و... خواست تا در برگزاری این رویداد کشوری همکاری کنند و گفت: ستاد برگزاری هفته بزرگداشت نظام گنجه‌ای در فارس افزون بر برگزاری رویدادهای مردمی و همگانی، رویدادهای تخصصی و کارشناسانه را با بهره‌گیری از پژوهشگران و اساتید ادبی و هنری در سراسر استان برگزار خواهد کرد.
قانعی، نظامی را فراتر از یک شخص، شخصیتی دانست که نه تنها هویت ملی ماست که هویت همه فارسی‌زبانان و عاشقان جهان است و افزود: در هر جای جهان که کسی فارسی سخن بگوید یا در جستجوی عشق باشد، بی‌درنگ نظامی، حافظ، سعدی و مولوی را خواهد یافت و از آنان بهره می‌گیرد؛ پس برماست که بیش از پیش جایگاه آنان را ارج نهیم و در برگزاری رویدادهایی برای بزرگداشت آنان تلاش کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: رویدادهای بسیاری را برای هفته بزرگداشت نظامی گنجه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به زودی آگاهی‌بخشی خواهد شد.


کد مطلب: 24849

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24849/فارس-استقبال-هفته-نظامی-می-رود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir