جانشین سپاه فجر فارس:

لزوم استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل گام دوم انقلاب

22 اسفند 1400 ساعت 9:39

گزارشگر : منیره خسروبیگ

جانشین سپاه فجر فارس بر ضرورت استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل و تبیین گام دوم انقلاب تاکید کرد. 


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده، امروز در بازدید از اردوی راهیان نور دانشجویی استان فارس در مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور با توجه به هجمه‌های گسترده جنگ نرم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌های فرهنگی حال حاضر در کشور ما است که می‌تواند تأثیر بسزایی در خنثی‌سازی این هجمه‌ها و در تقویت ارزش‌ها و باورها داشته باشد.
وی با اشاره کاروان های راهیان نور دانشجویی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با این کار می‌‌توانیم گام دوم انقلاب را تحلیل کرده و همچنین مسائل مربوط به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم.
جانشین سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور نقش مهمی در حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس دارد، اضافه کرد: با تدابیر لازم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی سراسر استان فارس صورت گرفت. 
عبدالله زاده، اردوهای راهیان نور را ضروری و احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: محتوای فرهنگی و بهره گیری علمی و فکری از ظرفیت اردوهای راهیان نور دانشجویی تقویت شده است.
وی در این بازدید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.
گفتنی است این بازدید با هدف چگونگی برگزاری اردو‌های راهیان نور، نحوه اعزام و اسکان، بازدید از مناطق عملیاتی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.

 


کد مطلب: 24994

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24994/لزوم-استفاده-ظرفیت-راهیان-نور-تحلیل-گام-دوم-انقلاب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir