۰
plusresetminus
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس

آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۷
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم بر اساس تفاهم نامه فیمابین بنیاد فرهنگی مهدویت و سوادآموزی آموزش و پرورش فارس و با هدف تحقق ساحت اعتقادی و دینی و مذهبی سند تحول بنیادین به منظور آشنایی مخاطبان سوادآموزی با مبانی اعتقادی و اخلاقی در عصر غیبت و تقویت مبانی اعتقادی آنها انجام می‌شود.
آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم
به گزارش حافظ خبر، بهزاد نوروزی چگینی ضمن اشاره به اجرای موفق آموزش کتاب امام مهربانی ها در فارس در سال گذشته گفت: توجه ویژه به مبانی اعتقادی و دینی سوادآموزان در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت می پذیرد و سواد آموزی فارس توجه به مقوله دینی و مذهبی در هر سه دوره سوادآموزی را وظیفه خود می داند. 
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: علاوه بر این سواد آموزی آموزش و پرورش فارس برای آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم با بنیاد فرهنگی مهدویت تفاهم نامه مشترک امضا نموده و در همین راستا و به منظور تقویت مبانی دینی و زمینه های اعتقادی سوادآموزان این دوره را وظیفه خود می‌داند.
 نوروزی چگینی گفت :آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم که توسط مدیریت پژوهش و تولید محتوای آموزش سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و چاپ شده است در راستای تحقق و تقویت ساحت اعتقادی و دینی مخاطبان دوره تحکیم انجام میشود .
وی افزود: لازم به ذکر است که علاوه بر آموزش این کتاب، مسابقه تهیه نشریه دیواری از کتاب امام مهربانی ها در 43 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی برگزار می‌شود و پس از تهیه و نصب نشریه دیواری در مراکز نفرات برتر هر مرکز مشخص و توسط سوادآموزی هر منطقه ،ناحیه و شهرستان مورد تشویق قرار می گیرد.
 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: علاوه بر این ارزیابی نهایی از فعالیت های سواد آموزان در قالب دست نوشته از کتاب امام مهربانی ها خواهد بود که دست‌نوشته‌های برتر توسط آموزش دهندگان انتخاب و به ادارات ارسال می‌شود و از هر اداره نیز یک دست نوشته که بهترین دست نوشته خواهد بود به معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ارسال می گردد.
 وی گفت: که با همکاری بنیاد مهدویت دست نوشته های برتر در استان انتخاب خواهد شد و از افراد برتر در نیمه شعبان تقدیر و تشویق به عمل خواهد آمد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما