معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس

آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم

22 اسفند 1400 ساعت 15:07

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم بر اساس تفاهم نامه فیمابین بنیاد فرهنگی مهدویت و سوادآموزی آموزش و پرورش فارس و با هدف تحقق ساحت اعتقادی و دینی و مذهبی سند تحول بنیادین به منظور آشنایی مخاطبان سوادآموزی با مبانی اعتقادی و اخلاقی در عصر غیبت و تقویت مبانی اعتقادی آنها انجام می‌شود.


به گزارش حافظ خبر، بهزاد نوروزی چگینی ضمن اشاره به اجرای موفق آموزش کتاب امام مهربانی ها در فارس در سال گذشته گفت: توجه ویژه به مبانی اعتقادی و دینی سوادآموزان در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت می پذیرد و سواد آموزی فارس توجه به مقوله دینی و مذهبی در هر سه دوره سوادآموزی را وظیفه خود می داند. 
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: علاوه بر این سواد آموزی آموزش و پرورش فارس برای آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم با بنیاد فرهنگی مهدویت تفاهم نامه مشترک امضا نموده و در همین راستا و به منظور تقویت مبانی دینی و زمینه های اعتقادی سوادآموزان این دوره را وظیفه خود می‌داند.
 نوروزی چگینی گفت :آموزش کتاب امام مهربانی ها به سواد آموزان دوره تحکیم که توسط مدیریت پژوهش و تولید محتوای آموزش سازمان نهضت سوادآموزی تهیه و چاپ شده است در راستای تحقق و تقویت ساحت اعتقادی و دینی مخاطبان دوره تحکیم انجام میشود .
وی افزود: لازم به ذکر است که علاوه بر آموزش این کتاب، مسابقه تهیه نشریه دیواری از کتاب امام مهربانی ها در 43 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی برگزار می‌شود و پس از تهیه و نصب نشریه دیواری در مراکز نفرات برتر هر مرکز مشخص و توسط سوادآموزی هر منطقه ،ناحیه و شهرستان مورد تشویق قرار می گیرد.
 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: علاوه بر این ارزیابی نهایی از فعالیت های سواد آموزان در قالب دست نوشته از کتاب امام مهربانی ها خواهد بود که دست‌نوشته‌های برتر توسط آموزش دهندگان انتخاب و به ادارات ارسال می‌شود و از هر اداره نیز یک دست نوشته که بهترین دست نوشته خواهد بود به معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ارسال می گردد.
 وی گفت: که با همکاری بنیاد مهدویت دست نوشته های برتر در استان انتخاب خواهد شد و از افراد برتر در نیمه شعبان تقدیر و تشویق به عمل خواهد آمد.


کد مطلب: 24997

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24997/آموزش-کتاب-امام-مهربانی-سواد-آموزان-دوره-تحکیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir