۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز:

تشکیل ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای شهر شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز امروز دوشنبه ۲۳اسفند در نشست خبری سازمان آتش نشانی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، از تشکیل ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای شهر شیراز بر عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت :اقدامات فرهنگی در شیراز بایستی در مراکز فرهنگی انجام شود ، که در همین راستا ۳۵ وظیفه و خدمت را شکل خواهیم داد .  
تشکیل ستاد عالی نظارت و ارزیابی شورای شهر شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مسعود زارعی افزود : کمیته ای برای اقدامات ایمن سازی برای بازارهای شیراز اجرایی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه هر اقدام مثبتی برای شادی مردم بسیار مفید و حائز اهمیت است ،عنوان کرد:مردم نیازمند شادی هستند ، شادی خوب است اما نباید به بهانه شادی منجر به وقوع حوادث تلخ برای خود و دیگر شهروندان شویم.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: باید شادی ها به سویی برود که شبیه قدیم بوده و همان گونه شادی کنیم و در شادی ابزار خشونت را به کار نبریم و موجب ترویج آن نشویم.
 
وی اضافه کرد: برای نوروز امسال پیش بینی می شود که جمعیت قابل توجهی بعد از 2 سال سفر نوروزی خود را به مقصد شیراز انتخاب کنند زیرا شیراز یک شهر جذاب است و عمده مردم ایران شیراز و شیرازی ها را دوست دارند.
 
زارعی با اشاره به قوانین نصب چادر برای مسافران گفت: تا الان نصب چادر ممنوع است زیرا چادرها سامان دهی ما را به هم می ریزند و در آستانه نوروز، ورودی ها شهر شیراز در مناطق سه، چهار، هفت، 9 و 10 پاکسازی شده اند و در خصوص پسماند هم تلاش خوبی انجام داده است.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما