۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

پیشرفت و توسعه اقتصادی با برگزاری ۷۲ عنوان نمایشگاه در سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس  امروز چهارشنبه 25 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بالاترین برنامه ریزی ها را در طول نمایشگاه ها داشتیم،گفت : تقویمی را با ۷۲ عنوان در سال جدید برای توسعه و ارتقا نمایشگاه تعریف کرده ایم.
پیشرفت و توسعه اقتصادی با برگزاری ۷۲ عنوان نمایشگاه در سال ۱۴۰۱
به گزارش حافظ خبر، علی فرهادی با اشاره به اینکه رسانه ها در ارتقا آگاهی عمومی جامعه فعالیت دارند ، افزود :  نقش اصحاب رسانه در فرهنگ سازی جامعه تاثیر گذار است و بخش زیادی از توفیقات هر سازمان مدیون فعالیت های رسانه ایست. 
وی با اشاره به اینکه سال سختی بود و همه دنیا به مشکلات روبرو بودند و این مشکلات در ایران به خاطر تحریم های ظالمانه مضاعف بود، تاکید کرد: در سال 1400 قریب به 60 درصد فعالیت را به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم انجام دهیم. 
فرهادی با اشاره به اینکه امیداست که توفقیات خوبی برای کشور شکل گیرد و آثار آن در پیشرفت کشور متجلی شود و سال خوبی را در پیش داشته باشیم، اظهار کرد: 72 عنوان نمایشگاه در فارس برای سال آینده تعریف شده است و عمده نمایشگاه ها تخصصی است. 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با یادآوری این مطلب که آنچه که در افکار عمومی در نظر گرفته شده است، بازارچه است و این رفتار در سبک رفتاری نمایشگاه ها در هیچ جای دنیا نیست، افزود: اگر می خواهیم به اهداف بزرگ برسیم باید از کارهای کوچک فاصله بگیریم.  فرهادی افزود: در ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم، برنامه عملیاتی و تخصصی نمایشگاهی نخواهیم داشت اما در تلاش هستیم در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی کارهایی را به شرط حضور متولیان فرهنگی را انجام دهیم و ما حمایت می کنیم و فضا را در اختیار آنان قرار خواهیم داد. 
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه محل عرضه کالا برای تولید کنندگان است اما هدف متفاوت است گفت :  ساختار نمایشگاه ها در کشور متفاوت است و یک ساختار واحد وجود ندارد .
فرهادی اضافه کرد: اگر می خواهیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم باید با همفکری و هم اندیشی به ساختار مشترک و وحدت رویه داشته باشیم که برای نیل به این هدف مذاکراتی با سایر نمایشگاه ها در کشور انجام شده است و باید رقابتی سالم داشته باشیم و نیازهای این حوزه باید بازنگری و دسته بندی شود و نمایندگان باید برای قانون گذاری ورود کنند.
 فرهادی با اشاره به اینکه ارتقا زیرساخت یکی از موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: احداث هتل، رستوران، تالار همایش، آمفی تئاتر، سرزمین بازی و پنج سالن مختلف راه اندازی خواهیم کرد که صددرصد سودآوری خواهد داشت. 
فرهادی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی سازمان ها همکاری و حمایت نمی کنند، تاکید کرد: شهرداری می تواند برای نمایشگاه های گل و گیاه بیاید و با تولیدکنندگان قرارداد ببندد و حتی در مورد نمایشگاه صنعت ساختمان هم می توانست ورود پیدا کند و از تولیدکنندگان حمایت کند، وظیفه ما برپایی نمایشگاه است و اینجا فضایی است که تولیدکنندگان با توزیع کنندگان قرارداد ببیندند. 
کد مطلب : ۲۵۰۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما