۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز:

هدایت مسافرین از طریق سامانه ۱۳۷

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۳
سرعت دهی خدمات غیرحضوری به همشهریان و مسافران نوروزی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، سامانه آدرس دهی دقیق و موقعیت جغرافیایی را فعال شد.
هدایت مسافرین از طریق سامانه ۱۳۷
به گزارش حافظ خبر، رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به ارایه خدمات ویژه شهرداری به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: همزمان با آغاز سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، شهرداری شیراز در جهت سرعت دهی خدمات غیرحضوری به همشهریان و مسافران نوروزی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، سامانه آدرس دهی دقیق و موقعیت جغرافیایی را فعال کرده است.

جاویدی ادامه داد: برای اولین بار، امکانی فراهم شده است تا شهروندان و مسافرین نوروزی که با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار می‌کنند، در صورت نیاز به هرگونه آدرس جغرافیایی شهر شیراز، موقعیت‌های مکانی و آدرس دقیق  از طریق پیام کوتاه برای فرد تماس گیرنده به صورت کاملا رایگان ارسال گردد.

وی با اشاره به اینکه خدمات پیامکی مرکز ۱۳۷ قابلیت ارسال محل اسکان ستاد نوروزی، اماکن زیارتی و گردشگری را دارد، ابراز داشت: یک پیام متنی حاوی خوش‌آمدگویی و موقعیت جغرافیایی به همراه لینک مسیر مورد نظر به شماره تماس گیرنده ارسال خواهد شد تا از هر نقطه ای که قرار دارند در سریعترین زمان و بهترین مسیر از طریق نقشه های هوشمند مسیریابی به نقطه مورد نظر خود برسند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز همچنین بر افزایش تماس با سامانه ۱۳۷ تاکید کرد و افزود: ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان و ایام عید به مسافرین نوروزی از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز به صورت خاص در دستور کار است.

وی در پایان ابرازداشت:  با افزایش موج ورود مسافرین نوروزی به شیراز ارایه خدمات مطلوب از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ روند رو به رشد داشته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما